Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Ознайомлення із природним довкіллям.
Тема. Чарівниця осінь
Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей, пра-
гнення до активного пізнання природи; розширювати та вдосконалювати знання дітей про осінні зміни в природі; закріплювати знання назв дерев, їх складових частин та функцій; формувати уявлення
дітей про птахів; підвести до розуміння, що птахи, які залишаються, — це ті, які зимують, а ті, що відлітають у теплі краї, — перелітні; сприяти розвитку пояснювального мовлення; активізувати словник дітей складними словами: листопад, водопад, снігопад, зорепад; формувати вміння логічно мислити; виховувати вміння активно співпрацювати один з одним та вихователем.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема. Акварельна веселка.
Мета: ознайомити дітей з акварельними фарба-
ми, їх властивостями; учити дітей створювати образ веселки; закріплювати вміння правильно тримати пензлик, доглядати за ним; розвивати посидючість, увагу, дрібну моторику кистей рук; виховувати охайність, впевненість у своїх силах.
Матеріал: пензлики, баночки з водою, акварельні фарби, серветки, аркуші паперу.
Дидактична гра:"З якого дерева листочок?"
Консультація для батьків:
Це всі завдання на сьогодні.
Підготуйте, будь ласка, на понеділок до заняття з аплікації такі матеріали:







Немає коментарів:
Дописати коментар