Сторінки

пʼятниця, 28 жовтня 2022 р.

Українці ми маленькі

 Доброго ранку. Сподіваюсь, що у  всіх все гаразд.

Продовжуємо працювати над темою:"Українці ми маленькі"

Спочатку виконаємо ранкову гімнастику:"Ми веселі малюки".

Пропоную заняття з ліплення:"Намисто для ляльки Настусі"

Для ліплення нам знадобляться такі матеріали: пластилін білого, червоного кольорів, картон білого кольору та вологі серветки


Власна розробка

Далі відпочинемо. На прогулянці поспостерігати за квітами.

У квіткової клумби

Мета - познайомити дітей з квіткою, її будовою (знайти стебло, листя, квітки, коріння). Закріпити поняття "високий - низький" (квітка), "короткий - довгий" (стебло).

Бесіда 

Діти підходять до клумби, милуються осінніми квітами. 

Яка  гарна клумба, як багато на ній красивих квітів. В де червона квітка? А біла? Звернути увагу дитини на те, що квіти як люди бувають високі і низькі. Нехай дитина покаже високу квітку. До верхівки навіть дотягнутися важко. А інші квіти низькі . А тепер відійдіть від клумби і тепер нехай покаже низькі квіти (присісти), високі (Стати на носочки). Щоразу при показі діти називають висоту.

Розглядання квітки і її будови: стебло, квітка, листя. Яке стебло: довге чи коротке? Показати руками, називаючи розмір.

Запропонувати дитині показати народження квітки і як вона засинає на зиму.

Наступне заняття: Здоров'я та фізичний розвиток

Завдання. Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ. Закріплювати вміння стрибати в довжину з місця та кидати м'яч обома руками із-за голови. Розвивати у дітей відчуття рівноваги,спритності під час гри «По доріжці».

Інвентар:  2 скакалки,   великий м'яч.

1.Вступна частина 

Ходьба звичайна, що чергується з ходьбою на носках, 

як лисичка (40 с). Біг у середньому темпі (25 с) ходьба.

-Піднімання рук уперед, угору В.п.2 - о.с.3. 1-2 - підняти руки вперед, угору, показати, (вдих); 3-4-опустити руки через сторони вниз, (повторити 3 р.);

-Рухи прямими руками вгору та вниз В.п.-о.с, руки в сторони. 1-4 - рухи  руками вгору та вниз. (повторити 4 р.);

-Присідання . В.п.-о.с. 1-2 -присісти, руки вперед, 3-4 -підвестись у в.п. (вдих). 

-Вправа на вентиляцію легенів.  В.п.-о.с. 1-2 -підняти руки через сторони вгору (вдих); 3-4 -опустити повільно руки вниз. Повтори  3 р. у повільному темпі.

 (повторити 3 р.);

 В.п. -вихідне  положення. О.с. - основна стійка  (ноги на ширині ступні,руки опущені вниз).

2.Основна частина

Стрибки на обох ногах з просуванням уперед.Повторити 3 рази.

Кидання м'яча  обома руками із-за голови. Діти, за сигналом виконують кидок м'яча. Потім забирають  м'яч. Повторити 4р.. Стежити за тим, щоб кидок м'яча був енергійним.

Рухлива гра «По доріжці». 

Мета: вправляти дітей в ходьбі по обмеженій площині, розвивати відчуття рівноваги, спритності.

Хід гри: провести на підлозі дві паралельні лінії (або покласти дві мотузки) завдовжки 2,5-3 м на відстані 35-30 см і сказати дітям, що це вузька довга доріжка в лісі,  якою вони підуть гуляти. Іти потрібно дуже обережно. Діти йдуть повільно, а потім повертаються по ній.

Вказівки до проведення: діти не повинні наступати на лінії чи мотузки.

Повторити 3 рази

3.Заключна частина

Ходьба у  повільному темпі по «звивистій  доріжці» (35 с).


Консультація для батьків:"Казкотерапія в сім'ї"
https://youtu.be/e1IE_dCtHUM

Це вся інформація на сьогодні. Відпочивайте та будьте пильні!


Немає коментарів:

Дописати коментар