Сторінки

пʼятниця, 23 грудня 2022 р.

Обереги нашого дому

 Доброго ранку.

Нехай цей день буде гарним та спокійним. 

Починаємо цей день з ранкової гімнастики:"Зігріємось"

Здоров'я та фізичний розвиток.

Тема: Стрибки в довжину з місця. Кидання м’яча обома руками із-за голови. Рухлива гра «Літаки».

Мета: Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ. Закріплювати вміння стрибати в довжину з місця та кидати м'яч обома руками із-за голови. Розвивати у дітей орієнтування в просторі під час гри «Літаки». Виховувати бажання займатися спортом.

Інвентар:  обруч,   великий м'яч.

1.Вступна частина 

Ходьба звичайна, що чергується з ходьбою на носках, 

як лисичка (40 с). Біг у середньому темпі (25 с) ходьба.

-Піднімання рук уперед, угору В.п.2 - о.с.3. 1-2 - підняти руки вперед, угору, показати, (вдих); 3-4-опустити руки через сторони вниз, (повторити 3 р.);

-Рухи прямими руками вгору та вниз В.п.-о.с, руки в сторони. 1-4 - рухи  руками вгору та вниз. (повторити 4 р.);

-Присідання . В.п.-о.с. 1-2 -присісти, руки вперед, 3-4 -підвестись у в.п. (вдих). 

-Вправа на вентиляцію легенів.  В.п.-о.с. 1-2 -підняти руки через сторони вгору (вдих); 3-4 -опустити повільно руки вниз. Повтори  3 р. у повільному темпі.

 (повторити 3 р.);

 В..п. -вихідне  положення. О.с. - основна стійка для даної групи (ноги на ширині ступні,руки опущені вниз).

2.Основна частина

Стрибки на обох ногах з просуванням уперед. Повторити 3 рази.

Кидання м'яча  обома руками із-за голови. Діти за сигналом   виконують кидок м'яча . Потім забирають м'яч. Повторити 4р.. Стежити за тим, щоб кидок м'яча був енергійним.

Рухлива гра «Літаки».

Мета: вчити дітей бігати в різних напрямка,  виконувати всі рухи за сигналом.  Розвивати у дітей орієнтування в просторі,  розвивати бажання охоче виконувати  ігрові дії.

Хід гри

Діти стають довільно на одному боці кімнати. 

Дорослий: «До польоту приготуватися. Завести мотори!».

Діти роблять махи руками перед собою,  вимовляють  звук «р-р-р-». Після сигналу: «Полетіли!» діти розводять руки в сторони (крила у літака, але стежити, щоб руки були прямими) і  бігають в різні боки кімнати. За сигналом: «На посадку» діти повертаються на свої місця.  Повторити 3 рази.

3.Заключна частина

Ходьба у  повільному темпі по «звивистій  доріжці» (35 с)

Пропоную переглянути відео з ліплення"Сніжинки"

Знадобиться такий матеріал: два круги синього кольору, вирізані з картону, пластилін білого кольору, ватні палички, дощечка для ліплення, клейонка, вологі серветки.



Тепер запрошую усіх на прогулянку . Продовжуємо спостереження за ялинкою.
Як пізнати ялину (ялинку)
 Мета: Показати дітям ялинку, пояснити чим вона відрізняється від берези (зелена, колюча).
Хід спостереження
Запропонуйте  дітям знайти березу, подивитися на неї зверніть увагу на те, що гілки вже голі, зовсім без листя, їх немає на землі: вона покрита снігом. Підведіть дітей до ялинки та запитайте:
Що це за дерево? 
Можливо, береза? 
Проблемні питання.
Яку користь приносить ялинка?
Чи опадають з неї хвоїнки?
Дайте дві назви (ялина, сосна), скажіть, що це теж дерево, дуже красиве, зелене. Запропонуйте дітям голіруч доторкнутися до ялинових гілочок – вони колючі. Діти обходять ялину довкруги, розглядають її і радіють її красі. 
Художнє слово
Ялинка
Дей поділись заметілі 
Із морозами й вітрами, 
Лиш тумани сніжно-білі 
Ходять-бродять вечорами.
Понад лугом, понад ланом, 
Біля тину, біля хати... 
А ялинка за туманом – 
Як ведмедик волохатий. 
Ніби вибігла із гаю 
Й зупинилась на узгір”ї – 
І чекає-виглядає, 
Чи не йдуть за нею звірі.                        Петро Сінгаївський

На сьогодні це всі завдання. Бажаю вам гарного настрою. Бережіть себе та дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар