Сторінки

вівторок, 27 грудня 2022 р.

Зимові свята

 Доброго ранку. Сподіваюсь в усіх все добре, всі здорові та у безпеці.

Почнемо день з ранкової гімнастики:"Зігріємось"

Сьогодні будемо займатися фізичними вправами та здоров'ям.

Здоров'я та фізичний розвиток.

Тема: Стрибки через палиці, покладені на підлогу.  Кидання м'яча перед собою знизу і біг за ним. Рухлива гра: «До ляльок у гості»

Програмовий зміст: Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ. Навчити  дітей стрибати в довжину з місця, перестрибуючи палиці. Вміння кидати м'яч перед собою знизу і бігти за ним. Привчати дітей дотримуватись вказаного напрямку, рухаючись «До ляльок у гості»

Інвентар:  палиці (3шт.), м'яч , стільці, ляльки.

1.Вступна частина 

Ходьба в середньому темпі та з підніманням  високо ніг, (40 с). 

Біг у  середньому темпі (25 с), ходьба.

Комплекс вправ «Зігріємось» 

-Сплески в долоні перед грудьми («зігріймо руки»)

 В п. -о.с, руки на поясі. 

1—сплеснути в долоні перед грудьм (ви шх);

2   руки на пояс (вдих). Повторити 4р.;

-Нахили тулуба вперед («нарубаймо дров»). 

В.п.— стійка ноги нарізно, руки над головою, пальці зчеллені.

1 — нахилити тулуб уперед, енергійно опустити руки вниз між колінами (видих); 

2 — випрямитись у в.п. (вдих). Повторити 3 р.;

-Рухи руками перед грудьми («зігріймось»).

 В.п.— о.с,  руки в сторони. 1 —обхопити руками плечі (видих);

 2 —  руки в сторони (вдих). Повторити 4р.;

-Присідання. В.п.— о.с, руки на поясі.

 1—2 — присісти  навпочіпки; вдарити долонями по колінах; 

4 — підвестись  у в.п. Повторити 4 р..

2.Основна частина



Рухлива гра «До ляльок у гості» Повторити 3-4р..

Діти сидять на стільцях, поставлених біля однієї зі стін кімнати. Дорослий повідомляє дітям, що вони підуть зараз в гості до ляльок.  Запитати в  дітей:

-Де живуть наші ляльки?

Діти вказують на ігровий куточок.

-Ходімо, діти, пограємось, тільки нікуди не заходитимо по дорозі, підемо прямо до ляльок.

Діти встають зі стільчиків і повільно, разом з дорослим ідуть провідати ляльок. Вони вітаються з ними, розмовляють. Дорослий каже:

-Уже пізно, час додому.

Діти повертаються, ідуть і сідають на стільчики.

Вказівки до проведення: кілька ляльок перед початком гри потрібно розмістити й іншому місці кімнати. При повторенні гри діти їх проведуть.

3.Заключна частина

 Ходьба з уповільненням темпі. (35 с).

Пропоную пограти в дидактичну гру:"Один- багато. Зима"

Навчимо дітей правильно вимовляти слова у множині.

 Інформація з мережі інтернет у вільному доступі

Тепер пропоную вийти на прогулянку та помилуватися небом.

Будь ласка, будьте обережні та не нехтуйте повітряною тривогою.

Мета: продовжувати знайомити з різними природними явищами; учити розрізняти погоду, пов’язувати її зі станом неба.

Запропонуйте дітям поглянути на небо і визначити, яке воно (сіре, блакитне, хмарне, чисте, ясне, похмуре тощо).

Запитання: Яка сьогодні погода? А якщо подме вітер, що станеться з хмарами? 



 Інформація з мережі інтернет у вільному доступі

Це всі завдання на сьогодні. До нових зустрічей.

Немає коментарів:

Дописати коментар