Доброго ранку. Сподіваюсь в усіх все добре, всі здорові та у безпеці.
Почнемо день з ранкової гімнастики:"Зігріємось"
Сьогодні будемо займатися фізичними вправами та здоров'ям.
Здоров'я та фізичний розвиток.
Тема: Стрибки через палиці, покладені на підлогу. Кидання м'яча перед собою знизу і біг за ним. Рухлива гра: «До ляльок у гості»
Програмовий зміст: Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ. Навчити дітей стрибати в довжину з місця, перестрибуючи палиці. Вміння кидати м'яч перед собою знизу і бігти за ним. Привчати дітей дотримуватись вказаного напрямку, рухаючись «До ляльок у гості»
Інвентар: палиці (3шт.), м'яч , стільці, ляльки.
1.Вступна частина
Ходьба в середньому темпі та з підніманням високо ніг, (40 с).
Біг у середньому темпі (25 с), ходьба.
Комплекс вправ «Зігріємось»
-Сплески в долоні перед грудьми («зігріймо руки»)
В п. -о.с, руки на поясі.
1—сплеснути в долоні перед грудьм (ви шх);
2 руки на пояс (вдих). Повторити 4р.;
-Нахили тулуба вперед («нарубаймо дров»).
В.п.— стійка ноги нарізно, руки над головою, пальці зчеллені.
1 — нахилити тулуб уперед, енергійно опустити руки вниз між колінами (видих);
2 — випрямитись у в.п. (вдих). Повторити 3 р.;
-Рухи руками перед грудьми («зігріймось»).
В.п.— о.с, руки в сторони. 1 —обхопити руками плечі (видих);
2 — руки в сторони (вдих). Повторити 4р.;
-Присідання. В.п.— о.с, руки на поясі.
1—2 — присісти навпочіпки; вдарити долонями по колінах;
4 — підвестись у в.п. Повторити 4 р..
2.Основна частина
Рухлива гра «До ляльок у гості» Повторити 3-4р..
Діти сидять на стільцях, поставлених біля однієї зі стін кімнати. Дорослий повідомляє дітям, що вони підуть зараз в гості до ляльок. Запитати в дітей:
-Де живуть наші ляльки?
Діти вказують на ігровий куточок.
-Ходімо, діти, пограємось, тільки нікуди не заходитимо по дорозі, підемо прямо до ляльок.
Діти встають зі стільчиків і повільно, разом з дорослим ідуть провідати ляльок. Вони вітаються з ними, розмовляють. Дорослий каже:
-Уже пізно, час додому.
Діти повертаються, ідуть і сідають на стільчики.
Вказівки до проведення: кілька ляльок перед початком гри потрібно розмістити й іншому місці кімнати. При повторенні гри діти їх проведуть.
3.Заключна частина
Ходьба з уповільненням темпі. (35 с).
Пропоную пограти в дидактичну гру:"Один- багато. Зима"
Навчимо дітей правильно вимовляти слова у множині.
Інформація з мережі інтернет у вільному доступіТепер пропоную вийти на прогулянку та помилуватися небом.
Будь ласка, будьте обережні та не нехтуйте повітряною тривогою.
Мета: продовжувати знайомити з різними природними явищами; учити розрізняти погоду, пов’язувати її зі станом неба.
Запропонуйте дітям поглянути на небо і визначити, яке воно (сіре, блакитне, хмарне, чисте, ясне, похмуре тощо).
Запитання: Яка сьогодні погода? А якщо подме вітер, що станеться з хмарами?
Інформація з мережі інтернет у вільному доступі
Це всі завдання на сьогодні. До нових зустрічей.
Немає коментарів:
Дописати коментар