Сторінки

пʼятниця, 16 грудня 2022 р.

Професії

 Доброго ранку. Сподіваюсь всі здорові і знаходяться у безпеці.

Не забуваємо за ранкову гімнастику і переходимо до навчального процесу.

Пропоную відео, де ми поговоримо про професію швачки, про зимовий одяг, закріпимо геометричні фігури та кольори, поняття:"великий- малий", " один- багато". Та допоможемо швачці прикрасити рукавички за допомогою геометричних фігур.

Для роботи нам знадобиться такий матеріал: вирізані рукавичка з кольорового паперу, геометричні фігури різних кольорів та розміру, клей- олівець, вата, серветка, клейонка.


Тепер займемося спортом. 

Здоров'я та фізичний розвиток

Тема: Стрибки в довжину з місця. Ходьба між драбиною. Рухлива гра: «До ляльок у гості»

Програмовий зміст: Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ. Навчити  поєднувати стрибка в довжину з місця. Вміння ходити  між  драбинами. Привчати дітей дотримуватись вказаного напрямку, прямуючи«До ляльок у гості»

Інвентар:  2 шнури (завдовжки 10—12 м), драбинка, куби .

1.Вступна частина 

Ходьба в середньому темпі та з підніманням  високо ніг, (40 с). 

Біг у  середньому темпі (25 с), ходьба.

Комплекс вправ «Зігріємось» 

-Сплески в долоні перед грудьми («зігріймо руки»)

 В п. -о.с, руки на поясі. 

1—сплеснути в долоні перед грудьм (ви шх);

2   руки на пояс (вдих). Повторити 4р.;

-Нахили тулуба вперед («нарубаймо дров»). 

В.п.— стійка ноги нарізно, руки над головою, пальці зчеллені.

1 — нахилити тулуб уперед, енергійно опустити руки вниз між колінами (видих); 

2 — випрямитись у в.п. (вдих). Повторити 3 р.;

-Рухи руками перед грудьми («зігріймось»).

 В.п.— о.с,  руки в сторони. 1 —обхопити руками плечі (видих);

 2 —  руки в сторони (вдих). Повторити 4р.;

-Присідання. В.п.— о.с, руки на поясі.

 1—2 — присісти  навпочіпки; вдарити долонями по колінах; 

4 — підвестись  у в.п. Повторити 4 р..

2.Основна частина

Стрибки в  довжину з місця через «струмок» (10 см), викладений з двох шнурів. Одночасно стрибають.Потім 2 рази підряд (в один і другий бік). Звертати увагу на те, щоб діти енергійно відштовхувались обома ногами  одночасно змахуючи руками уперед-угору. Повторити 3р.

Ходьба між   драбинами, яку покладено  на 4 куби, вправу , виконують одне  за одним. Стежити за поставою  дітей. Повторити 4р.. 

Рухлива гра «До ляльок у гості» Повторити 3-4р..

Діти сидять на стільцях, поставлених уздовж однієї зі стін кімнати. Дорослий повідомляє дітям, що вони підуть зараз в гості до ляльок.  Запитує:

-Де живуть наші ляльки?

Діти вказують на ігровий куточок.

-Ходімо, діти, пограємось, тільки нікуди не заходитимо по дорозі, підемо прямо до ляльок.

Діти встають зі стільчиків і повільно, разом з вихователем ідуть провідати ляльок. Вони вітаються з ними, розмовляють. Дорослий каже:

-Уже пізно, час додому.

Діти повертаються, ідуть і сідають на стільчики.

Вказівки до проведення: кілька ляльок перед початком гри потрібно розмістити й іншому місці кімнати. При повторенні гри діти їх проведуть.

3.Заключна частина

 Ходьба з уповільненням темпі. (35 с).


Настав час прогулянки. Підемо на вулицю та поспостерігаємо за небом.

Будьте обережні та не нехтуйте повітряною тривогою.

Програмовий зміст: продовжувати знайомити з різними природними явищами; учити розрізняти погоду, пов’язувати її зі станом неба.

Запропонуйте дітям поглянути на небо і визначити, яке воно (сіре, блакитне, хмарне, чисте, ясне, похмуре тощо).

Запитання: 

Яка сьогодні погода? 

А якщо подме вітер, що станеться з хмарами?


На сьогодні це всі завдання. Дуже чекаю на ваші роботи. Гарного Вам дня.




Немає коментарів:

Дописати коментар