Доброго ранку. Сподіваюсь всі здорові і знаходяться у безпеці.
Не забуваємо за ранкову гімнастику і переходимо до навчального процесу.
Пропоную відео, де ми поговоримо про професію швачки, про зимовий одяг, закріпимо геометричні фігури та кольори, поняття:"великий- малий", " один- багато". Та допоможемо швачці прикрасити рукавички за допомогою геометричних фігур.
Для роботи нам знадобиться такий матеріал: вирізані рукавичка з кольорового паперу, геометричні фігури різних кольорів та розміру, клей- олівець, вата, серветка, клейонка.
Тепер займемося спортом.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Стрибки в довжину з місця. Ходьба між драбиною. Рухлива гра: «До ляльок у гості»
Програмовий зміст: Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ. Навчити поєднувати стрибка в довжину з місця. Вміння ходити між драбинами. Привчати дітей дотримуватись вказаного напрямку, прямуючи«До ляльок у гості»
Інвентар: 2 шнури (завдовжки 10—12 м), драбинка, куби .
1.Вступна частина
Ходьба в середньому темпі та з підніманням високо ніг, (40 с).
Біг у середньому темпі (25 с), ходьба.
Комплекс вправ «Зігріємось»
-Сплески в долоні перед грудьми («зігріймо руки»)
В п. -о.с, руки на поясі.
1—сплеснути в долоні перед грудьм (ви шх);
2 руки на пояс (вдих). Повторити 4р.;
-Нахили тулуба вперед («нарубаймо дров»).
В.п.— стійка ноги нарізно, руки над головою, пальці зчеллені.
1 — нахилити тулуб уперед, енергійно опустити руки вниз між колінами (видих);
2 — випрямитись у в.п. (вдих). Повторити 3 р.;
-Рухи руками перед грудьми («зігріймось»).
В.п.— о.с, руки в сторони. 1 —обхопити руками плечі (видих);
2 — руки в сторони (вдих). Повторити 4р.;
-Присідання. В.п.— о.с, руки на поясі.
1—2 — присісти навпочіпки; вдарити долонями по колінах;
4 — підвестись у в.п. Повторити 4 р..
2.Основна частина
Стрибки в довжину з місця через «струмок» (10 см), викладений з двох шнурів. Одночасно стрибають.Потім 2 рази підряд (в один і другий бік). Звертати увагу на те, щоб діти енергійно відштовхувались обома ногами одночасно змахуючи руками уперед-угору. Повторити 3р.
Ходьба між драбинами, яку покладено на 4 куби, вправу , виконують одне за одним. Стежити за поставою дітей. Повторити 4р..
Рухлива гра «До ляльок у гості» Повторити 3-4р..
Діти сидять на стільцях, поставлених уздовж однієї зі стін кімнати. Дорослий повідомляє дітям, що вони підуть зараз в гості до ляльок. Запитує:
-Де живуть наші ляльки?
Діти вказують на ігровий куточок.
-Ходімо, діти, пограємось, тільки нікуди не заходитимо по дорозі, підемо прямо до ляльок.
Діти встають зі стільчиків і повільно, разом з вихователем ідуть провідати ляльок. Вони вітаються з ними, розмовляють. Дорослий каже:
-Уже пізно, час додому.
Діти повертаються, ідуть і сідають на стільчики.
Вказівки до проведення: кілька ляльок перед початком гри потрібно розмістити й іншому місці кімнати. При повторенні гри діти їх проведуть.
3.Заключна частина
Ходьба з уповільненням темпі. (35 с).
Настав час прогулянки. Підемо на вулицю та поспостерігаємо за небом.
Будьте обережні та не нехтуйте повітряною тривогою.
Програмовий зміст: продовжувати знайомити з різними природними явищами; учити розрізняти погоду, пов’язувати її зі станом неба.
Запропонуйте дітям поглянути на небо і визначити, яке воно (сіре, блакитне, хмарне, чисте, ясне, похмуре тощо).
Запитання:
Яка сьогодні погода?
А якщо подме вітер, що станеться з хмарами?
На сьогодні це всі завдання. Дуже чекаю на ваші роботи. Гарного Вам дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар