Сторінки

середа, 1 лютого 2023 р.

“Машини, які допомагають людям”

 Вітаю. Сподіваюсь, що у усіх все добре, всі здорові.

Почнемо навчальний процес.

Не забуваємо про ранкову зарядку:" Силачі"


Художньо-естетичний розвиток. Музичне.

За планом музичного керівника.


ЛОГОПЕДИЧНА ГРА

"Пожежник "

Мета: закріпити правильну вимову звуків [ж], [р] в прямих складах в словах. Розвивати логічне мислення, слухову і зорову увагу, пам'ять. Виховувати вміння слухати і чути мову дорослих.

Хід гри:

Повідомте дітям про відпочиваючих, які забули загасити багаття в лісі. Лісник помітив вогнище і викликав пожежника. Запропонуйте дітям пригадати все, що вони знають про професію пожежника.  Потім роздайте картки з зображенням вогнегасників і запропонуйте допомогти пожежнику загасити вогонь у лісі.

Діти уважно розглядають картинку і називають її. Якщо дитина чітко вимовляє звук, то кладе свій вогнегасник на ігрове поле до пожежного. Якщо гравець робить помилку, то віддає картинку дорослому.

Мовленнєвий матеріал: 

[ж] – жолудь, жовток, жираф, їжак, пожежа, журнал, баклажан, жаба, жилетка, ожина, жасмин, жакет. 

 [р] – піраміда, горох, смородина, корова, барабан, мураха, морозиво, гора, кукурудза, гітара, горобина, жирафа.





Настав час прогулянки. Будьте обережні та не нехтуйте сигналами повітряної тривоги. Поспостерігаємо за погодою.

Мета – розвивати вміння дітей спостерігати за снігопадом; викликати захоплення красивим явищем – снігопад; формувати вміння емоційно реагувати на погодні зміни.

Бесіда 

Ой, сніжинки - морозинки,

Зіроньки і намистинки

Стеляться до ніг.

Сніг пухнатий,

Наче вата,

Аж по ньому жаль ступати -

Білий, чистий сніг.

Г.Бойко

Зверніть увагу дітей на зміни погоди – іде сніг. Запропонуйте дітям розповісти про свої враження від снігопаду.

Яка зараз погода?

Який настрій навіває нам така погода?

Чи раді ви сьогоднішньому снігопаду? Чому?

Яка пора року подарувала нам снігопад?

Звідки падають сніжинки?

Чи подобається вам така погода?

Дослідницька діяльність

Поспостерігайте, де швидше тане сніг - на рукавичці чи руці. Чому? Що утворюється з снігу?


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар