Сторінки

пʼятниця, 20 січня 2023 р.

Родина

 Доброго ранку. Маю надію,що в усіх все добре.

Починаємо день з ранкової гімнастики:"Ялинки". Набираємося сили та здоров'я. Діти повторюють рухи під музичний супровід.

Пропоную переглянути відео заняття з ліплення:"Бублики для сестрички"

Програмовий зміст: Викликати інтерес до ліплення бубликів. Формувати вміння розгортати стовпчики (циліндри) замикати в кільце. Розвивати сприйняття форми і величини, окомір і дрібну моторику.

Інтеграція різних видів діяльності. Виховувати любов до рідної людей, бажання зробити приємне .

Матеріали, інструменти, обладнання. Матеріал для ліплення, пластилін, дощечка для ліплення , серветки.



Тепер займемося спортом.

Здоров'я та фізичний розвиток.

Тема: Лазіння по гімнастичній драбині. Кидання м’яча обома руками з-за голови. Рухлива гра «Горобчики й автомобіль»

Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвивальних вправ; вдосконалювати вміння лазити по гімнастичній драбині; закріпити навички кидання м’яча обома руками з-за голови; розвивати рівновагу, вміння орієнтуватися у просторі, узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей; виховувати дисциплінованість, увагу, вміння швидко реагувати на сигнал.

Інвентар:  гімнастична драбина, м’ячі, прапорці.

1.Вступна частина 

Ходьба і біг у різних напрямках, ходьба звичайна (35 с).

Загальнорозвивальні вправи з прапорцями.

- піднімання рук угору;

- присідання (стукання по підлозі ліворуч і праворуч від себе);

-  з в.п. – лежачи на спині – сісти, нахилитися і дістати прапорцями пальців ніг. 

- повільна ходьба.

2.Основна частина

Лазіння по гімнастичній драбині.

Кидання м’яча обома руками з-за голови.

 Рухлива гра  «Горобчики й автомобіль». Повторити 3-4р.

Мета: формувати вміння рухатися в різних напрямках ; удосконалювати вміння реагувати на сигнал, розвивати орієнтацію в просторі.

Хід гри. Діти знаходяться з одного боку майданчика. Це «горобці» в гніздечках. На протилежному боці - дорослий. Він зображує автомобіль. Після слів «Горобчики полетіли» діти бігають на дистанції по майданчику (залу), розмахуючи руками . За сигналом  «Автомобіль», діти тікають на свої місця.
Після того, як гра освоєна дітьми, замість слів можна використовувати звукові сигнали.

Вільна ходьба (35 с)


Час вирушати на прогулянку.


Прогулянка до «пташиної їдальні»

Мета – продовжувати вчити дітей розрізняти птахів за зовнішніми ознаками, співом (горобець, синиця, голуб).

Бесіда

Запропонуйте дітям поспостерігати за поведінкою птахів біля годівниці (сидять настовбурчившись на гілках, чекають корм, потім починають підлітати до годівнички, клювати; горобці підбирають корм під годівницею, сваряться, цвірінчать тощо).

В нас чудова годівничка

Прилетіла там синичка,

Політала, покружляла

Потім зову прилетіла

І все їла й їла, й їла.

Прилетів туди горобчик

Поклював пшенички трошки

Десь далеко полетів

І привів своїх братів

Годівничка в нас чудова –

Прилітають птахи знову.


Це всі завдання.Дякую за співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар