Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Ходьба по гімнастичній дошці, тримаючи руки в сторони. Прокочування маленького м’яча по підлозі обома руками, намагаючись збити великий м’яч. Рухлива гра "Сонечко та дощик"
Мета:
— повторити комплекс загальнорозвивальних вправ;
— вчити дітей ходити по гімнастичній дошці, тримаючи руки в сторони;
— продовжувати вчити дітей прокочувати маленький м’яч по підлозі обома
руками, намагаючись збити великий м’яч;
— вправляти в умінні ходити та бігати врозтіч;
— розвивати чуття рівноваги, швидкість і спритність;
— виховувати витримку та вміння швидко орієнтуватися в просторі.
Матеріали та обладнання: гімнастична лава, великі та маленькі м’ячі.
Хід
I. Вступна частина. Ходьба та біг чергуються за вказівкою дорослого.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Метелики на квітах».
II. Основна частина.
— Ходьба по гімнастичній лаві, руки в сторони.
— Кочення маленького м’яча з намаганням збити великий м’яч.
Рухлива гра «Сонечко та дощик».
Інформація з мережі інтернет у вільному доступі
III. Заключна частина. Ходьба одне за одним.
Пропоную переглянути відео заняття з сенсорного розвитку.
Тема: «Птахи радіють сонечку»
Мета:
— вправляти дітей у групуванні предметів за жовтим кольором та круглою формою;
— вчити розуміти поняття «один», «багато»;
— розвивати сенсорні здібності, увагу, зосередженість;
— виховувати дбайливе ставлення до птахів, бажання допомагати їм.
Час вирушати на прогулянку.
Будьте обережні, не нехтуйте сигналами повітряної тривоги. Бережіть себе та дітей.
Спостереження за птахами.
Мета – продовжувати вчити дітей розрізняти птахів за зовнішніми ознаками, співом (горобець, ворона, шпак).
Ввечері пропоную пограти в дидактичну гру та рухливу ігри.
Рухлива гра «Шпак літає»
Мета: вчити дітей зістрибувати з невисоких предметів і бігати врозтіч; виховувати увагу, кмітливість.
Хід
За сигналом дорослого діти бігають по майданчику, розмахуючи руками, ніби крилами, зістрибують з невисоких предметів, потім так само, за сигналом присідають та завмирають.
Повторити гру 3 рази.
Дидактична гра «Визволи пташку з клітки»
Мета: учити дітей упізнавати і називати птахів; розвивати зорову пам’ять,
мислення; виховувати любов до природи.
Хід гри. Вихователь пропонує дітям «визволити птахів із клітки». Для цьо-
го необхідно знайти пташку і правильно її назвати. Дитина називає пташку.
Якщо дитина неправильно назвала пташку, пташка «залишається в клітці».
От і всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар