Пропоную переглянути відео заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування+ Художної літератури.
Тема: «Раді ми пташок вітати»
Мета:
— продовжувати вчити дітей відповідати на запитання за змістом знайомої картинки, залучати до спільної розповіді;
— формувати вміння запитувати, вживати питальні слова хто? що? який? де?;
— вчити розповідати, використовуючи вказівні слова ось, там та займенники він, вона;
— вправляти у вживанні слів в однині і множині за зразком «один-багато»;
— ввести узагальнювальне слово «птахи»;
— виховувати дбайливе ставлення до птахів.
Ввечері пропоную пограти дидактичну гру «Знайди пару»
Мета: вчити розпізнавати пташок та називати їх; розвивати мовлення, увагу,
мислення; формувати вміння співвідносити пташку з її пташеням.
Хід гри. Дорослий розкладає на столі картинки пташок та їх пташенят і пропонує дітям знайти пару, де чиє пташеня.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бережіть себе та дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар