Психологічна хвилинка "Я - дощ"
Мета: вчити дітей розслаблятись, релаксувати, сприяти розслабленню м’язів та зняттю нервового напруження.
Хід . Я - дощ. З великої хмари лечу на землю. Я - маленька прозора крапелька. Я пронизую повітря, я кричу землі: "Вітаю тебе!" Я падаю на гарну червону квітку, відчуваю всім тілом її ніжні пелюстки. Я збігаю по стебельцю вниз і просочуюся в теплу землю.
Пропоную ввечері пограти в дидактичну гру "ЩО ЗАЙВЕ?
Мета:
— учити малюків знаходити серед іграшок зайвий предмет;
— розвивати мислення, уважність;
— виховувати самостійність.
Матеріал: іграшки, книжка, палиця, каміння, ножиці, коробка, кошик для іграшок.
Хід гри
На столі перед малюками лежать іграшки. Вихователь пропонує назвати зайві предмети та пояснити чому.
Потім необхідно скласти іграшки до кошика, а речі, якими не можна гратися, — до коробки.
На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар