Ранкова гімнастика «Сонячні промінчики»
I. Біг врозтіч, ходьба. Шикування в коло.
II. Комплекс загальнорозвивальних вправ.
1. Сплески в долоні перед грудьми.
В. п. — основна стійка, руки на поясі.
1 — сплеснути в долоні перед грудьми;
2 — опустити руки на пояс.
Повторити 6 разів.
2. Нахили тулуба вперед.
В. п. — стійка ноги нарізно, руки над головою, пальці зчеплені.
1 — нахилити тулуб уперед, енергійно опустити руки між колінами;
2 — випрямитись у в. п.
Повторити 6 разів.
3. «Зігріймося» — рухи руками перед грудьми.
В. п. — основна стійка, руки в сторони.
1 — обхопити руками плечі;
2 — руки в сторони.
Повторити 4 рази.
4. Присідання.
В. п. — основна стійка, руки на поясі.
1–3 — присісти навпочіпки, вдарити долонями по колінах;
4 — підвестись у в. п.
Повторити 4 рази.
III. Ходьба з уповільненням темпу на носках, як лисичка.
Пропоную переглянути відео заняття з ознайомлення з природою .
Тема: Весняна праця
Мета: формувати уявлення про особливості екологічно-доцільної трудової діяльності людини у весняну пору року; учити дітей емоційно сприймати результати людської праці; продовжувати вчити дітей давати чітку відповідь на запитання; поглиблювати та збагачувати знання про трудові дії та процеси, якими займаються навесні; уточнити поняття про різні види рослин та місце їх зростання (вирощування); закріпити в словнику назви трудових дій, пов’язаних із весняною порою року; виховувати почуття поваги до праці, свідоме позитивне ставлення до весняної пори.
Обладнання: серія картин «Пори року».
Мета: вчити дітей розслаблятись, релаксувати, сприяти розслабленню м’язів та зняттю нервового напруження.
Хід гри. Я - хмарка. Велика, пухнаста, легка. Мені приємно бути хмаркою. Мені вільно плисти у синьому небі. Мої руки легкі, вони допомагають мені летіти. Я підводжу вгору очі, вдихаю всім тілом свіже повітря, наповнююся вологою. Я можу щедро напоїти землю дощем. Я видихаю і потоком дрібних крапельок лечу на землю.
(Діти виконують рухи відповідно тексту)
Ввечері пропоную пограти в гру .
Дидактична гра «Кольорова квітка»
Мета: вчити дітей чергувати колір прищіпок; закріпити назви кольорів; роз-
вивати дрібну моторику пальців рук, пам’ять, увагу.
Матеріал: картонні круги, прищіпки жовтого, червоного, синього кольорів.
Хід гри. Дорослий пропонує дітям приготувати квітку у подарунок. Діти прищеплюють по контуру жовту, потім червону і синю прищіпки. Далі ряд
продовжується в такій самій послідовності.
Так само можна зробити і сонце і рибку і дерево і їжачка.
Це все всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Бережіть себе та дітей.

Немає коментарів:
Дописати коментар