1 — присісти навпочіпки, голову опустити, руками робити плавні рухи на себе;
2 — підвестись у в. п.
Повторити 4 рази.
III. «Полетіли до вулика» — біг, ходьба з уповільненням темпу, рухаючи руками в сторони і вниз.
Цей день проголошено резолюцією Генеральної Асамблеї ООН у 1993 році. Родини були і залишаються хранителями загальнолюдських цінностей, культури та історичної спадкоємності поколінь, провідним чинником стабільності та розвитку суспільства. Мета цього свята — привернути увагу до родин як основної складової суспільства та до їх проблем.
Шановні батьки. Поговоріть з дітьми про родину, про особливих людей у їхньому житті — маму, тата, братиків, сестричок, бабусь та дідусів, про те, як у родині всі гуртом розв’язують проблеми, допомагають одне одному, поділяють турботи й радості... Разом поміркуйте про те, як треба ставитись до рідних.
Пропоную переглянути відео заняття за темою.
Тема. ТАТО, МАМА, Я — ЦЕ МОЯ СІМ’Я
Мета: формувати уявлення дітей про сім’ю, членів сім’ї (тато, мама, дитина); учити орієнтуватися в іменах найближчих родичів, в основних видах хатньої роботи (прибирати, прасувати, готувати їжу); розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, мислення, увагу; виховувати любов та повагу до батьків.
Власна розробка
Психологічна хвилинка
Гра «Сердитий дідусь»
Мета: вчити дітей розслаблятись, релаксувати, сприяти розслабленню м’язів та зняттю нервового напруження.
Хід гри.
До дідуся в село приїхав Петрик і одразу пішов гуляти . Дідусь розсердився, що Петрик вийшов за хвіртку. А якщо з лісу вибіжить вовк ? Що станеться з онуком.
Міміка: насуплені брови, стиснуті губи.
Ввечері пропоную пограти в гру— обмін думками“Скажи приємне…”: діти стають у коло з родиною, по черзі говорять щось приємне, звертаючись до кожного члена своєї родини — мами, тата, бабусь, дідусів, братиків, сестричок, називають їх лагідно.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар