— продовжувати знайомити дітей із живою природою, уточнити та поглибити уявлення дітей про весняні квіти;
— закріпити знання про те, що квіти бувають садові і дикорослі;
— збагачувати словниковий запас дітей;
— розвивати увагу, мислення;
— виховувати любов до природи.
Психологічна хвилинка
Гра-імпровізація «Не сварись, а помирись»
Мета: вчити імпровізувати, відтворювати певний настрій за допомогою
жестів і міміки; розвивати фантазію, мислення, пам’ять; виховувати дружні стосунки.
Хід гри. У гості завітали іграшкові хлопчик та дівчинка; вони посварилися. Дорослий пропонує дітям допомогти їм помиритися. Діти придумують спосіб, як це зробити, і мирять ляльок.
Ввечері пропоную пограти в такі ігри:
«Кому потрібне сонечко»
Мета: закріплювати знання дітей про властивості сонця (кому воно потрібне);
розвивати пам’ять, мислення, увагу.
Хід гри. Дорослий називає дітям предмети. Якщо цьому предмету сонечко потрібне, діти піднімають руки, ніби «промінчики сонця». Якщо не потрібне — присідають.
Конструктивно-будівельна гра «Квітник»
Мета: закріпити назви геометричних фігур (квадрат, трикутник, прямокутник); вчити будувати з них різні споруди; розвивати дрібну моторику пальців
рук, мислення, фантазію.
Хід гри. Дорослий пропонує дітям побудувати навколо квітника огорожу, використовуючи різні геометричні фігури. Діти називають геометричну фігуру, яку взяли, і потім будують огорожу. Дорослий допомагає та підказує за необхідністю.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бережіть себе та дітей. Дуже чекаю на роботи дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар