Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування " Вулиця"
Мета: формувати уявлення дітей про елементарні основи безпечної поведінки на вулиці; вчити будувати речення, відповідати на запитання вихователя на задану тему та описувати вулицю; удосконалювати зв'язне мовлення, артикуляцію; збагачувати лексичний запас словами вулиця, дорога, автомобілі легкові та вантажні. Розвивати увагу, спостережливість. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я, організованість.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Стрибки на обох ногах, як зайчик, просуваючись уперед (4-5 стрибків).
Кидання м'яча знизу та з-за голови у кошик з відстані 2 м.
Рухлива гра " Кішка й кошенята"
Мета: удосконалювати вміння підлізати під шнур і пролізати в обруч; виховувати увагу та розвивати спритність.
Хід гри
Дорослий — «кішка», діти — «кошенята». «Кішка» з «кошенятами» сідає на відокремлених стільчиках перед дугою та обручем, прив’язаним до стояка (стільця) на відстані 1,5–2 м одне від одного.
Дорослий каже слова:
В мами кішки кошенята
Дуже люблять погуляти.
Ось біжать вже по паркану,
Перестрибнули цю яму,
Ще пробіглися всі трішки,
То вони шукають мишку.
«Кошенята» підлазять по черзі під дугу, пролазять в обруч і стрибають кілька разів на обох ногах.
«Няв!» — почули малюки,
Мчать до мами залюбки.
За сигналом дорослого «кішки» починають нявкати. «Кошенята» повертаються в свої «хатки» (стільці). При повторенні гри діти міняються ролями.
Пропоную пограти в дидактичну гру:" Пожежна безпека"
Ввечері пропоную переглянути з дітьми мультфільм
" Кицькин дім"
На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного спокійного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар