Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи разом та набираємося сили та здоров'я.
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування.
Тема : "Пізня осінь ходить гаєм"
Мета: уточнити уявлення дітей про зміги в природі пізньої осені; удосконалювати навички словотворення, вправляти малят у доборі слів-антонімів; продовжувати знайомити дітей із зашадками та фольклорними творами (потішками), прищеплювати цікавість до них; сприяти емоційному розвитку дітей, творчій уяві; розвивати спостережливість, охайність; виховувати любов до сезонних змін.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Ходьба по шнуру приставним кроком та пролізання на колінах з опорою на руки.
Рухлива гра "Горобчики і кіт"
Психологічна хвилинка "Зігріємо метелика."
Покажіть на долоні уявного метелика, розкажіть, що він замерз і не може злетіти. Запропонуйте зігріти його своїм подихом. Діти складають долоньки разом, уявивши на своїх долоньках метелика, і дихають на долоні (дихальна вправа: відкрити рота і вимовити тривалий звук «А»). Метелик зігрівся і його треба здути з долоні. Діти роблять глибокий вдих через ніс і видих через рот (на видиху треба витягнути губи трубочкою, вимовити довгий звук «У»).
Пропоную поспостерігати за осіннім лісом.
Будьте обережні, не нехтуйте сигналами повітряної тривоги. Бережіть себе та дітей.
Мета: розширити уявлення дітей про осінній ліс; вчити бачити красу осіннього пейзажу.
Пропоную пограти в дидактичну гру " Де чия матуся?"
Ввечері пропоную повторити потішку " Вийди, вийди сонечко"
- Вийди, вийди, сонечко,
- На дідове полечко,
- На бабине зіллячко,
- На наше подвір'ячко.
- На осіннi квiточки,
- На маленькi дiточки,
- Там вони граються,
- Тебе дожидаються.
Це всі завдання на сьогодні. Зичу гарного дня. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар