Запрошую всіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Художньо-прод діяльність. Ліплення "Сніговик"
Мета: вчити дітей ділити велику грудку пластиліну на дві частини, а одну з них - ще на дві частини; з кількох деталей ліпити цілий виріб - сніговика; з'єднувати частини виробу притискуванням; закріплювати розуміння понять "кругла", "велика" і "маленька"кулі; формувати навички в дітей скочувати пластичні матеріали між долонями круговими рухами; розвивати вміння аналізувати, порівнювати; розвивати дрібну моторику рук; викликати почуття задоволення від здобутих результатів.
Матеріали: пластилін білого кольору, підкладки, дощечки для ліплення, серветки.
Здоров'я та фізичний розвиток.
Тема: Пролізання в обруч грудьми вперед лівим та правим боком ( по 2 рази). Ходьба по колоді або лаві з різним положенням рук. Стрибки з колоди в глибину.
Рухлива гра "Знайди свій будиночок"
Пропоную пограти в мовленнєву гру "Зима яка?"
Мета: Збагачувати словниковий запас по темі «Зима», вчити виділяти характерні ознаки зими, підбирати слова прикметники до іменника, розвивати зв'язне мовлення, пам’ять, мислення, спостережливість.
Ввечері пропоную в гру-імпровізацію «Яке я дерево?»
Дорослий показує, як можна пофантазувати, зображуючи дерева:
Дуб — ноги на ширині плечей, руки підняті вгору, пальці розставлені.
Верба — ноги разом, руки розведені в сторони, кисті опущені.
Ялинка — стоячи прямо, руки опустити вниз і трохи розвести в сторони, пальці притиснені один до одного, напружені.
Потім дорослий зображує якесь дерево і пропонує відгадати його назву.
Після кількох повторень, роль ведучого дорослий пропонує дітям.
Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар