Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання.
Тема: "Білий ведмідь"
Мета: закріпити вміння ритмічно проводити на аркуші паперу короткі лінії від заданої основи; вправляти в умінні малювати нетрадиційним способом - зубною щіткою , визначати його колір; виховувати посидючість, інтерес до малювання.
Матеріали та обладнання: фарба білого та чорного кольорів, аркуші паперу синього кольору, зубна щітка, пензлик, ємність з водою, серветка.
Здоров'я та фізичний розвиток.
Тема: Повзання по гімнастичній лаві. Зістрибування з гімнастичної лави.
Мета: закріпити вміння повзати по гімнастичній лаві та зістрибувати; розвивати окомір під час гри «Прокоти м’яч у ворота», уміння орієнтуватися в просторі, кмітливість, швидкість; виховувати вміння працювати разом, узгоджувати свої дії з діями інших, прищеплювати любов до фізкультури.
Пропоную ввечері прочитати дітям вірш В. Крищенка «Чепуруха»
Наша доня чепуруха —
Миє шию, миє вуха,
Миє руки, миє ніжки,
Як лягає спати в ліжко.
Та іще гарненько очі
Миє — аж блищать вони,
Щоб приходили щоночі
Голубі чистенькі сни.
Запитання: Чому дівчинку називають чепурухою? Розкажіть, як дівчинка доглядає за своїм тілом.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. З нетерпінням чекатиму на роботи дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар