Сторінки

пʼятниця, 9 лютого 2024 р.

У світі казок.

 


Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.


Ознайомлення із природним довкіллям.

Тема:  «Дикі тварини. Розглядання картини "Зайці»

Мета:уточнити і розширити уявлення дітей про зайця (характерні ознаки зовнішнього вигляду, деякі повадки); продемонструвати подібність зайця до свійського кроля, викликати бажання цікавитися життям тварин; розвивати спостережливість, увагу; виховувати любов до живої природи.


Художньо-продуктивна діяльність. Малювання.

Тема:"Колобок котиться по доріжці"

Мета: учити дітей малювати головного персонажа казки "Колобок", композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу; вправляти дітей у малюванні прямих горизонтальних ліній зліва направо невідривним рухом руки; закріплювати набуті навички зображення округлих форм, уміння користуватися двома фарбами; розвивати вміння орієнтуватися на аркуші паперу та створювати сюжетно-ігровий задум; виховувати інтерес до народної творчості.


Пропоную пограти в дидактичну гру "Погодуємо тварин"

Мета: закріпити знання дітей про те, чим живляться свійські тварини; виховувати доброзичливе ставлення до тварин, бажання піклуватися про них.


Ввечері пропоную пограти в гру «Малята та звірята»

Мета: спонукати дітей до звуконаслідування.
Дорослий читає віршовані рядки, а діти звуконаслідують голоси тварин.
До нас котик поспішає, 
Гарну пісеньку співає:
— Няв-няв-няв! Няв-няв-няв! 
Вчора мишку я спіймав! 
Ось курочка поспішає, 
Гарну пісеньку співає: 
— Ко-ко-ко, ко-ко-ко! 
Я знесла яєчко!
До нас песик поспішає, 
Гарну пісеньку співає: 
— Гав-гав-гав! Гав-гав-гав! 
Цілу ніч я вартував! 
І корівка поспішає, 
Гарну пісеньку співає: 
— Му-му-му! Му-му-му! 
Дати молочка кому?

Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарних вихідних. З нетерпінням чекатиму на роботи дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар