Сторінки

вівторок, 19 березня 2024 р.

До нас повернулись пташки


Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.

Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Тема: «Птахи прилетіли»

Мета: формувати уявлення дітей про зміни в природі з приходом весни; вправляти в умінні складати невеликі описові розповіді про птахів за допомогою вихователя; вчити утворювати дієслова від звуконаслідувань; вправляти в умінні правильно вимовляти звукосполучення — голоси пта-хів; збагачувати словник дітей назвами птахів, ввести узагальнювальні слова; розвивати логічне мислення; виховувати дбайливе, доброзичливе ставлення до птахів.

Здоров’я та фізичний розвиток

Тема: «Ми веселі діти»

Мета: закріпити вміння лазити по похилій драбині та прокочувати м’яч по підлозі; розвивати уяву, уміння швидко орієнтуватися в просторі й реагувати на сигнал; виховувати бажання займатися фізкультурою.

Рухлива гра:"Влуч у коло"
Мета: сприяти вмінню дітей метати м'яч по черзі кожною рукою. Розвивати окомір. Виховувати бажання грати в рухливі ігри.

інформація з мережі інтернет у вільному доступі

Психологічна хвилинка
Запах квітів.

Запропонуйте дитині уявити, що вона відчуває запах квітки, глибоко вдихаючи через ніс і видихаючи через рот. Також можна подумки уявити собі квітку.

Пропоную поспостерігати за весняним сонцем.

Мета: формувати уявлення про те, що сонце гріє все сильніше, стає тепло, з'ясувати знання дітей про властивості Соня, вплив сонця на все живе та потребу у ньому. Розвивати мислення, пам'ять, мовлення. Виховувати любов до природи.

Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Дякую за співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар