Сторінки

вівторок, 14 травня 2024 р.

Котик Мурчик збирає друзів.

 


Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.

Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування 

Тема "Спостереження за кішкою"

Мета: закріпити вміння дітей розпізнавати кішку за зовнішніми ознаками; формувати навички вимовляти звуконаслідування; продовжувати вчити відповідати на запитання; розвивати увагу, спостережливість, мислення, уміння декламувати невеличкі віршики; виховувати любов до тварин, бережливе ставлення до них, бажання доглядати за ними.


Здоров'я та фізичний розвиток 

Тема: «Котик Мурчик — спортсмен»

Мета: повторити комплекс загальнорозвивальних вправ; закріпити вміння метати м’яч із-за голови та підстрибувати вгору на обох ногах; розвивати спритність і швидкість під час гри «Курка і курчата», уміння реагувати на сигнал; прищеплювати чуття колективізму.

Матеріали та обладнання: м’яч, кошик, стрічка 


Рухлива гра: "Кішка та кошенята"

інформація з мережі інтернет у вільному доступі

Психологічна хвилинка:  гра-медитація «Сонечко»

Мета: вчити дітей відображати найпростіші форми емоційного стану; танцювальним рухам.

Хід гри. Діти стають у коло, тягнуться до сонечка вгору і пританцьовують з ноги на ногу.

Сонечко щедро дарує кожній дитині по сонячному зайчику, які оселяються в серцях дітей. Діти рухами рук від грудей розсипають це світло навколо себе.

Промінчик не тільки зігріває, а немовби пестить усе, чого торкається. Так само рідні люди піклуються одне про одного.

Пропоную пограти в дидактичну гру: "Дерева високі та низькі"


Ввечері пропоную прочитати дітям оповідання О. Іваненко «Няв-няв»

На цьому подвір’ї стоїть хатинка, а в ній живе дівчинка. Послухайте, яка з нею та з її другом, маленьким котиком, трапилася пригода.

Якось уранці забула маленька дівчинка налити молока своєму котеняті. Котенятко було голодне. Воно хотіло попросити молочка у дівчинки. І раптом забуло, як треба просити. Вибігло воно на подвір’я і гірко заплакало. На подвір’ї зустріло корову.
- Чого ти плачеш, бідне котенятко? – питає корова Зорка.
- Ну, як же мені не плакати, - каже котенятко.
- Я тебе навчу. Ти скажи: М-у-у, тебе й нагодують.
- Ні, - каже котенятко, - це корови так просять.
І побігло далі.
Коло воріт стояло лоша.
- Чого ти плачеш, бідне котенятко?
- Як же мені не плакати, - каже котеня, - я голодне, я не знаю, як просити їсти.
- Це дуже просто, - каже лоша, - скажи: гі-гі-гі, тебе й нагодують. Я так завжди прошу.
- Ні, - каже котенятко, це коні так просять, котенятка інакше повинні просити. І побігло далі.
А назустріч йому півень.
- Котенятко, котенятко, чого ти плачеш?
- Я хочу їсти дуже-дуже, я не знаю, як треба просити.
- Ну, я тебе навчу, - каже півник, - ти закричи: ку-ку-рі-ку – ось і все. Я завжди так прошу.
- Ні, - каже котенятко, - це тільки півники так співають.
І побігло далі. Прибігло до комори. А звідти назустріч виходить великий чорний кіт.
- Чого ти плачеш?
- Як же мені не плакати – їсти дуже хочеться, а я забуло, як попросити їсти.
- та ти скажи: няв-няв, - відповідає чорний кіт.
Згадало кошеня, зраділо і побігло просто до дівчинки.
- Няв – няв, занявчало воно так голосно, ніби старий чорний кіт.
- Що я наробила? – схопилася дівчинка. – Я ж забула молока дати котеняті.
Взяла мисочку і аж по самі вінця молоком налила, а кошеня все вилизало
Щасливе, сите кошенятко замуркало, скрутилося клубочком і вляглося спати…

Запитання за текстом твору:
— Що забула зробити дівчинка?
— А що забуло кошенятко?
— Хто вчив кошенятка, як просити їсти? Розкажи.
— Як попросило кошенятко дівчинку?
— Що зробила дівчинка?


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар