Сторінки

пʼятниця, 24 травня 2024 р.

День слов'янської писемності і культури.

 


Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.


Пропоную переглянути повчальне відео: "День слов'янської писемності і культури."

Ознайомлення із природним довкіллям 

Тема: «Тварини — наші друзі»

Мета: продовжувати збагачувати уявлення дітей про свійських тварин: їхній зовнішній вигляд, характерні ознаки; поглибити знання про способи живлення знайомих їм свійських тварин; вправляти в умінні імітувати голоси тварин; розширити знання про користь, яку приносять свійські тварини; виховувати дбайливе ставлення до тварин. 


Художньо-продуктивна діяльність. Малювання.

Тема: «Будинок для собаки з цуценятами»

Мета: вчити дітей малювати предмет, який складається з трьох частин: прямокутної, трикутної та круглої форм; закріпити вміння зафарбовувати площини, не виходячи за межі контуру; розвивати естетичний смак, бажання малювати, чуття кольору, творчі здібності малят; виховувати любов та дбайливе ставлення до усього живого; старанність та акуратність у роботі.

Матеріали та обладнання: іграшкові собачка та цуценята або їхнє зображення; гуашеві фарби, пензлики, серветки, білий папір (можна із зображенням песика).

Пропоную пограти в дидактичну гру «Знайди малят»

Мета: закріпити вміння дітей розрізняти свійських тварин та їхніх дитинчат.

Матеріали та обладнання: картинки із зображеннями свійських тварин та їхніх дитинчат.

Ввечері пропоную дидактичну гру «Мій найменший друг»

Мета: вправляти дітей в умінні складати невеличкі описові розповіді; закріпити уявлення дітей про зовнішній вигляд, особливості поведінки собаки; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять.

Хід гри. Дорослий пропонує дітям розповісти про свого собаку. Якщо діти вагаються, то допомагає, ставлячи запитання:

— Твій собака великий чи малий?

— Як його звати?

— Що вміє робити твій чотириногий друг?

— Чим ти його годуєш?


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. З нетерпінням чекатиму на роботи дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар