Сторінки

четвер, 9 травня 2024 р.

Галасливе птацтво

 

Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.


Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)
Тема: «Курчатка»
Мета: розвивати в дітей бажання втілювати сюжетно-ігровий задум, викликати 
інтерес до певного образу; вчити добирати предмети для створення образу в аплікації, доповнювати 
аплікацію, домальовуючи на ній певні деталі;
 розвивати вміння користуватися клеєм, здатність регулювати свої дії, впевненість у своїх можливостях, творчі прояви; виховувати зацікавленість у колективній праці, активність.
Матеріали та обладнання: аркуш паперу зеленого кольору із зображенням курочки; олівці, клей, пензлики, серветки; по два жовтих паперових кола на 
кожну дитину; вірш К. Перелісної «Курка і курчата».

Здоров'я та фізичний розвиток 

Тема: Лазіння по похилій драбині. Прокочування м'яча по підлозі.

Мета: закріпити вміння лазити по похилій драбині  та прокочувати м’яч по підлозі; розвивати уяву, спритність, спостережливість, уміння узгоджувати свої рухи з зоровим сигналом під час гри «Курочка та курчата»; виховувати любов до рідної природи, інтерес до рослин, бажання займатися фізичними вправами.

Матеріали та обладнання: драбина, м’яч, шнур.

Рухлива гра "Курочка та курчата"

Мета: удосконалювати вміння підлізати під шнур; розвивати увагу , спритність; виховувати увагу та сміливість.

інформація з мережі інтернет у вільному доступі

Пропоную пограти в дидактичну гру "Якої пташки не стало?"

Мета: продовжувати вчити дітей упізнавати і називати птахів; розвивати зорову пам’ять, увагу; виховувати старанність.

Ввечері пропоную пограти в гра-імітацію «Качечки»

Мета: вчити дітей виконувати ритмічні рухи під віршовані рядки.

Хід гри. Під віршовані рядки діти виконують відповідні рухи.

Раз-два — всі пірнають,

Три-чотири — виринають.

П’ять-шість — на воді

Кріпнуть крильця молоді.

Сім-вісім — що є сили

Всі до берега приплили.

Дев’ять-десять — розгорнулись,

Обсушились, потягнулись.

І подалі від води

Всі розбіглись хто куди.


Це всі завдання на сьогодні. 

На завтра для заняття з малювання підготуйте матеріали 

Дякую за співпрацю. З нетерпінням чекатиму на роботи дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар