Сторінки

пʼятниця, 20 грудня 2024 р.

Зимові клопоти.

 

Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я


Хвилина мовчання 


Ознайомлення із природним довкіллям

Тема"Зимові клопоти"

Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про особливості зимової природи та погоди; розширювати знання про особливості життєдіяльності та поведінку зимуючих птахів у холодну пору року; сприяти розвитку пізнавального інтересу до навколиш нього світу; удосконалювати навички спостережливості та уваги; збагачувати активний словник; учити відповідати на запитання, відгадувати загадки та ін.; прищеплювати дбайливе та дбайливе ставлення до живих істот; виховувати моральні почуття — пошану до зимової праці людей, дбайливе та чуйне ставлення до зимуючих пташок, які потерпають узимку від голоду та холоду.

Попередня робота: спостереження за працею двірника; спостереження за погодою, за різними станами погоди, спостереження за пташками, за годівничкою для пташок; розглядання ілюстрацій; читання художніх творів.

Художньо-продуктивна діяльність. Малювання

Тема:"Рукавички"

Мета: викликати інтерес до зображення й оформлення «рукавичок» за своїми долоньками — правою й лівою; формувати точні графічні вміння — охайно й упевнено обводити кисть руки, утримуючи олівець біля руки і не відриваючи його від паперу; учити бачити залежність декору від форми виробу, самостійно створювати орнамент — за уявленням чи задумом; дати уявлення про симетрію парних предметів; розвивати відчуття кольору, форми, ритму, композиції; закріплювати знання про зимовий одяг; розвивати спостережливість, творчу уяву, асоціативну пам’ять, наочне мислення; виховувати самостійність, охайність, турботу про своє здоров’я.

Попередня робота: читання вірша О. Дриза «Права і ліва»; бесіда про руки людини; збагачення словника («розумні руки», «золоті руки», «добрі руки»); розглядання зимового одягу з орнаментом.

Матеріал: білі чи тоновані у світлі кольори аркуші паперу формату А4; кольорові олівці й фломастери.

Економіка

Тема:"Потреби і можливості моєї сім'ї"

Мета: закріпити поняття " сім'я", формувати уявлення про потреби сім'ї; допомогти дітям зрозуміти різницю між словами " бажаю" та " треба"; вчити виділяти першочергові потреби сім'ї.


Спостереження за птахами 


Розвага:"Зимова руханка"



Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар