Сторінки

середа, 12 лютого 2025 р.

Здоровим будь

 


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я


Хвилина мовчання


Логіко-математичний розвиток
Тема: Порівняння предметів за кольором і формою. Просторові відношення: над, під , вище, нижче.
Мета: учити орієнтуватися в просторі, оперуючи поняттями "над", "під" , "вище", "нижче","посередині"; вправляти в порівнянні предметів за кольором і формою; закріпити знання про цифри як символи, що позначають кількість предметів. Розвивати довільну пам'ять. Виховувати бажання займатися математикою.


Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Метання торбинки з піском у горизонтальну ціль з відстані 2,5 м (5–6 підходів). Лазіння на колінах з опорою на руки по дошці, покладеній одним кінцем на гімнастичну стінку під кутом 30°. Потім випрямитися і зійти по дошці вниз
Мета: повторити комплекс загальнорозвивальних вправ; удосконалювати вміння лазити на колінах з опорою на руки по похилій дошці та метати торбинку з піском у горизонтальну ціль; розвивати спритність і окомір; удосконалювати вміння прокочувати м’яч обома руками знизу під час гри «Збий булаву».
Матеріали та обладнання: гімнастична стінка, дошка, торбинка з піском (100 г),  набір для дитячого боулінгу.
Хід
I. Вступна частина. Ходьба в середньому темпі зі зміною напрямку (30 с). Ходьба з високим підніманням ніг «як конячка» (20 с). Біг у середньому темпі (30 с). Ходьба.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Вишиваємо рушник».
II. Основна частина. 
Метання торбинки з піском у горизонтальну ціль з відстані 2,5 м (5–6 підходів).
Лазіння на колінах з опорою на руки по дошці, покладеній одним кінцем на 
гімнастичну стінку під кутом 30°. Потім випрямитися і зійти по дошці вниз (5–6 підходів).


Гра «Збий булаву» (тричі).

Мета: удосконалювати вміння прокочувати м’яч обома руками знизу; розвивати спритність та окомір.

Хід гри

Підгрупа дітей (шестеро-восьмеро осіб) стають у шеренгу вздовж риски, яку накреслено на землі. Кожний із них тримає м’яч (діаметром 10–12 см). На відстані 3–4 м від риски поставлено 6–8 булав.

В и х о в а т е л ь

У шеренгу треба стати,

Будем булаву збивати,

М’ячики свої кидайте,

Гру веселу починайте!

Діти прокочують м’ячі по підлозі обома руками, намагаючись збити булаву.

Гра повторюється.

III. Заключна частина. Ходьба в повільному темпі з рухами рук «як пташка крилами» (35 с).
 
Спостереження за красою морозяних візерунків
Мета: систематизувати знання дітей про особливості зимових явищ у природі; закріпити назву другого місяця зими; розвивати спостережливість, любов 
до природи.
Запитання: Який зараз місяць? Як про нього говорять у народі? Що на склі? Хто намалював візерунки? На що схожі візерунки? Яку фарбу використав мороз?


Дидактична гра:"Що робити, щоб не захворіти"
Мета: закріпити знання дітей про основні чинники здоров'я та способи зміцнення свого організму взимку  Розвивати пам'ять, мислення. Виховувати турботливе ставлення до свого здоров'я.


Валеологія:"Бережімо очі"
Мета: формувати потребу в особистій гігієні, правильному і регулярному догляді за своїми очима; пробуджувати інтерес до застосування профілактичних заходів для збереження гостроти зору; мотивувати дітей на пропагування здорового способу життя в своїй родині; виховувати бережливе відношення до самого себе.



Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар