Сторінки

четвер, 20 лютого 2025 р.

Професії


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.

Хвилина мовчання 

 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Тема: "Професії"

Мета: продовжувати вчити дітей орієнтуватися в назвах професій, зокрема називати трудові дії та знаряддя праці; активізувати словник словами — назвами людей за фахом (продавець, листоноша), узагальнювальними словами (професії людей); вправляти у вживанні слів-ознак; збагачувати словниковий запас дітей словами-синонімами; учити правильно узгоджувати слова в роді, числі й відмінку у реченнях; учити утворювати дієслова закінченої дії за допомоги префікса; продовжувати вчити виділяти перший звук у слові та придумувати слова на певний звук; виховувати поважне ставлення до різних професій;

Попередня робота: читання віршів про різні професії; розглядання сюжетних малюнків за темою.

Художньо-естетичний розвиток. Музичне

Тема:"Музичні стаканчики" (10)


Спостереження :"Зачаровані дерева "

Психологічна підтримка та емоційна стабілізація

Тілесно-орієнтована гра «Лагідна крейда»

Мета: гра сприяє зняттю м’язових затисків, розвитку тактильних відчуттів.

Хід гри: Існує гарна розвага — малювати або писати на спині одне в одного різні картинки або літери, а потім відгадувати, що було зображено. Ця гра подобається багатьом дітям, але не дуже підходить тривожним хлопчикам і дівчаткам, оскільки вони, намагаючись розгадати задуми партнера по грі, можуть хвилюватися, переживати, внаслідок чого напружувати м’язи сильніше і сильніше.

Модифікація гри для тривожних дітей: дорослий говорить дитині: «Ми з тобою будемо малювати одне одному на спині. Що ти хочеш, щоб я зараз намалював? Сонечко? Добре». І м’яким дотиком пальців зображує контур сонця. «Схоже? А як би ти намалював на моїй спині або руці? А хочеш, я намалюю тобі сонце «ласкавим»? І дорослий малює, ледь торкаючись поверхні тіла. «Тобі приємно, коли я так малюю? А хочеш зараз білка або лисиця намалюють сонце своїм «ласкавим» хвостиком? А хочеш, я намалюю інше сонце, чи місяць, або що-небудь ще?» Після закінчення гри дорослий ніжними рухами руки «стирає» все, що він намалював, при цьому злегка масажує спину або іншу ділянку тіла.


Екологія:" Жива та нежива природа взимку"

Мета: дати дітям чітку уяву про характерні ознаки зими, встановлювати взаємозв’язки між змінами, які відбулися у неживій і живій природі.

Обладнання: дерев’яний кілочок для вимірювання глибини снігу, лопатки для розгрібання снігу, корм для птахів.



Дидактична гра на тему: «Професії».

Мета: розширювати уявлення дітей про різноманітні професії, їх назви і рід діяльності. Знайомити із знаряддями праці, інструментами потрібними людям цих професій, вчити співвідносити їх. Виховувати повагу до праці дорослих.:



Це всі завдання на сьогодніДякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар