Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: "Професії"
Мета: продовжувати вчити дітей орієнтуватися в назвах професій, зокрема називати трудові дії та знаряддя праці; активізувати словник словами — назвами людей за фахом (продавець, листоноша), узагальнювальними словами (професії людей); вправляти у вживанні слів-ознак; збагачувати словниковий запас дітей словами-синонімами; учити правильно узгоджувати слова в роді, числі й відмінку у реченнях; учити утворювати дієслова закінченої дії за допомоги префікса; продовжувати вчити виділяти перший звук у слові та придумувати слова на певний звук; виховувати поважне ставлення до різних професій;
Попередня робота: читання віршів про різні професії; розглядання сюжетних малюнків за темою.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне
Тема:"Музичні стаканчики" (10)
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тілесно-орієнтована гра «Лагідна крейда»
Мета: гра сприяє зняттю м’язових затисків, розвитку тактильних відчуттів.
Хід гри: Існує гарна розвага — малювати або писати на спині одне в одного різні картинки або літери, а потім відгадувати, що було зображено. Ця гра подобається багатьом дітям, але не дуже підходить тривожним хлопчикам і дівчаткам, оскільки вони, намагаючись розгадати задуми партнера по грі, можуть хвилюватися, переживати, внаслідок чого напружувати м’язи сильніше і сильніше.
Модифікація гри для тривожних дітей: дорослий говорить дитині: «Ми з тобою будемо малювати одне одному на спині. Що ти хочеш, щоб я зараз намалював? Сонечко? Добре». І м’яким дотиком пальців зображує контур сонця. «Схоже? А як би ти намалював на моїй спині або руці? А хочеш, я намалюю тобі сонце «ласкавим»? І дорослий малює, ледь торкаючись поверхні тіла. «Тобі приємно, коли я так малюю? А хочеш зараз білка або лисиця намалюють сонце своїм «ласкавим» хвостиком? А хочеш, я намалюю інше сонце, чи місяць, або що-небудь ще?» Після закінчення гри дорослий ніжними рухами руки «стирає» все, що він намалював, при цьому злегка масажує спину або іншу ділянку тіла.
Екологія:" Жива та нежива природа взимку"
Мета: дати дітям чітку уяву про характерні ознаки зими, встановлювати взаємозв’язки між змінами, які відбулися у неживій і живій природі.
Обладнання: дерев’яний кілочок для вимірювання глибини снігу, лопатки для розгрібання снігу, корм для птахів.
Дидактична гра на тему: «Професії».
Мета: розширювати уявлення дітей про різноманітні професії, їх назви і рід діяльності. Знайомити із знаряддями праці, інструментами потрібними людям цих професій, вчити співвідносити їх. Виховувати повагу до праці дорослих.:
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар