Сторінки

вівторок, 25 лютого 2025 р.

Дружні малята

 


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я


Хвилина мовчання


Діти та вихователі нашого дитячого садка підготували для вас привітання до свята Масниці. Бажаю приємного перегляду.


Художня література
Тема. Слухання вірша А. Костецького «Добрий сніговик» 
та оповідання В. Сухомлинського «Лижі й ковзани»
Мета: учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст та поетичну форму вірша, 
розуміти зміст оповідання; учити використовувати художньо-поетичні вирази у своїх 
відповідях; формувати розуміння моралі прослуханого твору; збагачувати образний 
словник; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; спонукати до 
запам’ятовування віршованих рядків; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні 
здібності; розвивати уяву, фантазію, мислення; закріплювати вміння відповідати 
на запитання за змістом прочитаного; спонукати до висловлювання ставлення до 
прослуханих творів, до вчинків героїв; виховувати вдячність батькам за подарунки, 
доброзичливість та почуття дружби.

Художньо-естетичний розвиток. Музичне

Тема:"Вітаю маму з весною" (вивчення пісні)

Спостереження за візерунками на вікні

Мета: збагачувати та розширювати знання дітей про зимові явища природи. Учити бачити красу зимової природи, милуватися нею. Сприяти розвитку допитливості, спостережливості. Вчити дітей складати гармонійну колірну композицію, передаючи враження про зимові візерунки. Збагачувати словниковий запас прикметниками. Формувати вміння робити висновки та судження, зважаючи на власний досвід та спостереження. Розвивати увагу, пам'ять, творчі здібності, фантазію, дрібну моторику. Виховувати інтерес до вивчення природних явищ та відображення їх в образотворчій діяльності, любов до природи та її зимових явищ, акуратність. 

Художня праця: "Подарунок другові"

Право: Дитина має право на щасливу сім'ю.

Мета: продовжувати знайомити дітей з їхніми правами, а саме з правом на щасливу сім'ю; ознайомити з родовим деревом та правилами розміщення родичів на ньому; продовжувати оцінювати поведінку людей, висловлювати свою думку;  вчити зв'язно та послідовно висловлювати свої думки, стимулювати до відповідей повними реченнями; утворювати пестливі слова від слів-назв імен та назв членів родини; збагачувати словник словами- прикметниками (добрий, чуйний, чемний);



Це всі завдання на сьогодніДякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.







Немає коментарів:

Дописати коментар