Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: Весна
Мета: формувати знання дітей про зміну пір року; поглиблювати уявлення дітей про зміни, що відбуваються ранньої та пізньої весни в природі; учити слухати запитання та будувати відповіді на запитання повними реченнями; розвивати навички елементарної дослідницької діяльності, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи, гуманні прояви в поведінці та діяльності в природі.
Попередня робота: спостереження за змінами у природі; читання віршів.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Підлізання під дугу на колінах з опорою на руки, штовхаючи перед собою головою великий м’яч.
Мета: закріпити комплекс загальнорозивальних вправ «Зустрічаємо весну»; закріплювати вміння підлізати під дугу на колінах з опорою на руки та прокочувати м’яч; розвивати спритність і швидкість; удосконалювати навички бігу під час гри «У ведмедя в бору».
Матеріали та обладнання: дуга, великий м’яч.
Хід
I. Вступна частина. Ходьба парами не тримаючись за руки, на носках (35 с). Біг у середньому темпі (35 с). Ходьба.
Комплекс вправ «Зустрічаємо весну»:
— піднімання рук угору та згинання їх у ліктях;
— нахили тулуба вперед;
повороти тулуба;
— рухи руками вниз, у сторони;
— присідання.
II. Основна частина.
Підлізання під дугу на колінах з опорою на руки. Діти штовхають перед собою головою великий м’яч. Пролізши під дугами, прокочують м’яч у зворот-ному напрямі — ведмедик підлізає під гілочки та викочує бочечку з медом (5–6 разів).
Гра «У ведмедя в бору».
III. Заключна частина. Ходьба в повільному темпі — повертаємося з прогулянки додому (35 с).
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема:'Жучок-сонечко"
КМета: • продовжувати вчити передавати форму в ліпленні, ліпити предмети простої форми (кульки) за допомогою дій – підщипування, скочування, надавлювання пальчиком, відтворюючи форму предметів та образів довкілля; • розвивати вміння виділяти форму, розмір, колір, просторове відношення предметів, створювати найпростіші композиції; • виховувати дбайливе ставлення до матеріалів та інструментів, до виробів, створених власноруч.
Дидактична гра:"Що буває навесні?"
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар