Сторінки

понеділок, 10 березня 2025 р.

Прийшла весна

 


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.


Хвилина мовчання

Ознайомлення із природним довкіллям 

Тема: Весна

Мета: формувати знання дітей про зміну пір року; поглиблювати уявлення дітей про зміни, що відбуваються ранньої та пізньої весни в природі; учити слухати запитання та будувати відповіді на запитання повними реченнями; розвивати навички елементарної дослідницької діяльності, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи, гуманні прояви в поведінці та діяльності в природі. 

Попередня робота: спостереження за змінами у природі; читання віршів.

Здоров'я та фізичний розвиток 

Тема: Підлізання під дугу на колінах з опорою на руки, штовхаючи  перед собою головою великий м’яч. 

Мета: закріпити комплекс загальнорозивальних вправ «Зустрічаємо весну»; закріплювати вміння підлізати під дугу на колінах з опорою на руки та прокочувати м’яч; розвивати спритність і швидкість; удосконалювати навички бігу під час гри «У ведмедя в бору».

Матеріали та обладнання:  дуга, великий м’яч.

Хід 

I. Вступна частина.  Ходьба парами не тримаючись за руки, на носках (35 с). Біг у середньому темпі (35 с). Ходьба.

Комплекс вправ «Зустрічаємо весну»:

— піднімання рук угору та згинання їх у ліктях;

— нахили тулуба вперед;

повороти тулуба;

— рухи руками вниз, у сторони;

— присідання.

II. Основна частина.

Підлізання під дугу на колінах з опорою на руки. Діти штовхають перед собою головою великий м’яч. Пролізши під дугами, прокочують м’яч у зворот-ному напрямі — ведмедик підлізає під гілочки та викочує бочечку з медом (5–6 разів).

Гра «У ведмедя в бору».


III. Заключна частина. Ходьба в повільному темпі — повертаємося з прогулянки додому (35 с).


Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення 

Тема:'Жучок-сонечко"

КМета: • продовжувати вчити передавати форму в ліпленні, ліпити предмети простої форми (кульки) за допомогою дій – підщипування, скочування, надавлювання пальчиком, відтворюючи форму предметів та образів довкілля; • розвивати вміння виділяти форму, розмір, колір, просторове відношення предметів, створювати найпростіші композиції; • виховувати дбайливе ставлення до матеріалів та інструментів, до виробів, створених власноруч.

Дидактична гра:"Що буває навесні?"


Це всі завдання на сьогодніДякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.


Немає коментарів:

Дописати коментар