Сторінки

середа, 12 березня 2025 р.

Весна -чарівниця.

 


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я


Хвилина мовчання

Логіко-математичний розвиток

Тема: Просторові відношення: над, під, перед , за, ліворуч, праворуч. Кількісна і порядкова лічба. Лічба трьох груп предметів.

Мета: формувати вміння орієнтуватися в просторі, використовуючи слова: над, під; вправляти в кількісній і порядковій лічбі в межах 5; учити лічити групи предметів, погоджуючи іменники та числівники; розвивати увагу, пам'ять; виховувати любов до математики.

Здоров'я та фізичний розвиток 

Тема: Прокочування м’яча по підлозі та стрибки в довжину з місця з просуванням уперед.

Мета: повторити загальнорозвивальні вправи;  закріплювати вміння прокочувати м’яч по підлозі та стрибати в довжину з місця з просуванням уперед;  розвивати спритність, спостережливість під час гри «Кролики»; удосконалювати вміння стрибати на обох ногах, просуваючись уперед, проповзати, не зачепляючи стільців.

Матеріали та обладнання: великі м’ячі, 3-4 обручі, стільці за кількістю дітей.

Хід 

I. Вступна частина. Ходьба зі зміною темпу та зупинками (двічі-тричі) за сигналом дорослого. Ходьба з високим підніманням ніг — «як чаплі». Біг у середньому темпі (35 с). Ходьба. 

Комплекс загальнорозвивальних вправ «Зустрічаємо весну».

II. Основна частина — «Пташенята стрибають з камінця на камінець».

Стрибки в довжину з місця з обруча в обруч (5–6 підходів). Обручі покладені на відстані 40 см один від одного. Покласти  4 обручі.

Прокочування м’яча обома руками по підлозі одне одному на відстані 2,5 м. 

Вправи виконуються з положення навпочіпки (16–18 разів). 

Гра «Кролики» (5–6 хв).

III. Заключна частина. Ходьба в повільному темпі з підніманням і опусканням рук (5–6 разів, 40 с).


Дидактична гра:"Ознаки весни"

Мета: закріпити знання та уявлення про весняні явища в природі, ознаки весни; розвивати логічне мислення, уважність, просторове орієнтування.



Це всі завдання на сьогодніДякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар