Сторінки

вівторок, 25 березня 2025 р.

Весна радість нам несе.

 


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.


Хвилина мовчання


Художня література
Тема. Читання оповідання В. Сухомлинського 
«Весняний вітер» та слухання вірша Л. Глібова «Веснянка» 
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з прозовими та віршованими художніми творами; підтримувати бажання спостерігати за весняними змінами; учити будувати 
відповідь до поставленого запитання; створювати розвивальне мовленнєве середовище, що занурювало б дитину в активну мовленнєву практику; продовжувати формувати культуру мовлення; активізувати та збагачувати словниковий запас; розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять, мислення; спонукати повторювати окремі слова та 
вирази з відповідною інтонацією; виховувати любов до рідної природи.
Попередня робота: спостереження за іграми дітей під час прогулянок та в групі; бесіди 
на тему дружби та товариських взаємин.
Матеріал: сюжетні картини.


Художньо-естетичний розвиток. Музичне (4)
Тема:"Таночок заведем"


Спостереження за весняною погодою.
Мета: Поглибити знання дітей про перші ознаки весни.
З’ясувати лексичне значення слова березень.
Виховувати любов до природи.


Дидактична гра:"Що це?"
Мета: продовжувати розширювати знання дітей про весняні явища природи; 
розвивати спостережливість, пам’ять, логічне Виховувати любов до природи.


Це всі завдання на сьогодніДякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.


Немає коментарів:

Дописати коментар