Сторінки

середа, 21 травня 2025 р.

У школі пішохідних наук.

 


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я

Хвилина мовчання 


Художня література.
Тема 

Мета Читання казки :
Пригоди Кози, що правил
 дорожнього руху не вчила.
Казка про
 Правила дорожнього руху.
Надія Красоткіна.
Мета: формувати у дітей бажання дотримуватися правил безпечної поведінки на дорозі, про наслідки легковажної поведінки для особистої безпеки; розвивати мислення, пам'ять, зв'язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.


Здоров'я та фізичний розвиток.

Тема : Підлізання під шнуром лівим і правим боком (4–6 підходів). Шнур натягнутий на висоті 45–50 см. Ходьба по колоді з переступанням через кубики. 

Мета: повторити комплекс загальнорозвивальних вправ; закріпити вміння підлізати під шнуром та навички ходьби по колоді з переступанням через предмети; вдосконалювати вміння метати торбинку з піском в ціль; розвивати окомір і координацію рухів під час гри «Нагодуємо білочку».

Матеріали та обладнання: 2 стояки, шнур (8–10 м), обруч, колода, 2–4 кубики, м’яч чи торбинки (100 г).

Хід

I. Вступна частина.

Ходьба зі зміною темпу (30 с). Ходьба з підніманням високо ніг (25 с). Біг у середньому темпі (35 с). Ходьба. Перешикування в колону парами.

Повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з м'ячем.

II. Основна частина.

«Маленькі білченята виходять на прогулянку» — підлізання під шнуром 

лівим і правим боком (4–6 підходів). Шнур натягнутий на висоті 45–50 см.

«Білченята ходять по гілочках» — ходьба по колоді з переступанням через кубики. Потім зійти з колоди. Проходячи перший раз, руки тримати в 

сторони, другий — на поясі, третій-четвертий — пройти звичайним кроком 

(4–5 підходів).


Рухлива гра: «ТРАНСПОРТ»

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу в різних напрямках; виховувати увагу та вміння розрізняти види транспорту.

Хід гри 
Діти стоять перед лінією, накресленою на землі з одного боку майданчика (шнуром, покладеним на підлогу в кімнаті). Кожний із них тримає в руках іграшкові авто, потяг, літак, чи корабель (за вибором). Дорослий стоїть обличчям до дітей, тримаючи чотири картонних фігурки із зображенням авто, потягу, корабля і літака. Піднімає одну з них. Діти, у яких такий самий транспорт 
як у дорослого, бігають майданчиком (кімнатою) («літаки гудять», «авто сигналять» тощо). Коли дорослий  опускає фігурку, діти зупиняються. На слова «Повертаймося», діти повертаються на 
свої місця. Коли дорослий піднімає всі фігурки, тоді всі транспортні засоби «виїжджають» одночасно.

Рекомендації до гри
«Виїжджати» певному виду транспорту можна лише тоді, коли дорослий підняв саме цю фігурку.

III. Заключна частина.

Ходьба у повільному темпі на носках (35 с).


 Спостереження за деревом каштан навесні

Мета:
– 
Закріпити знання дітей про зовнішній вигляд каштана пізньою весною;

– Ознайомити з процесом цвітіння дерева;
– Розвивати спостережливість, мовлення, вміння порівнювати;
– Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Матеріали: Лупи, ілюстрації або фото каштана в різні пори року, альбом для малювання.


Дидактична гра: "Безпека дорожнього руху"

МЕТА: закріпити знання дітей про безпечний рух на дорозі. Удосконалити навички правильно оцінювати свої дії та дії інших. Розвивати увагу та критичне мислення. Виховувати порядність, чемність та дисциплінованість учасника дорожнього руху.



Це всі завдання на сьогодніДякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.




Немає коментарів:

Дописати коментар