Сторінки

середа, 16 липня 2025 р.

Мандруємо казками. Про добро і зло у казках.

 


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.

Хвилина мовчання 


Бесіда:" Про добро і зло у казках"

Мета:

  • Розвивати вміння розрізняти позитивних і негативних героїв казок;

  • Формувати уявлення про добро і зло;

  • Виховувати доброзичливість, чуйність, бажання робити добрі вчинки.

5. Здоров'я та фізичний розвиток 

Тема:  Метання торбинки з піском на дальність.  Стрибки в глибину.

Мета: розучити комплекс загальнорозвивальних вправ «Бджілки на прогулянці»;  вдосконалювати вміння метати торбинки з піском на дальність через шнур та підлізати під нього, вміння стрибати на обох ногах;  розвивати увагу, спостережливість, спритність під час гри «Спіймай комара»;  сприяти прояву в дітей активності, самостійності, ініціативи та творчості в різних видах рухової діяльності.

Матеріали та обладнання: шнур завдовжки 6–8 м, 2 стояки, торбинки з піском (вагою 100 г), лозинка завдовжки 1,5 м з «комаром».

Хід

I. Вступна частина.

Ходьба у середньому темпі із зупинками за сигналом вихователя (35 с). 

Ходьба з підніманням високо ніг (20 с). Біг у середньому темпі (35 с). Ходьба. 

Комплекс загальнорозвивальних вправ «Бжділки на прогулянці»:

— піднімання рук в сторони;

— нахили тулуба вперед;

— нахили тулуба в сторони;

— повороти тулуба з в. п. стійка на колінах;

— стрибки.

ІІ. Основна частина.

— «Мурашки перекидають будівельний матеріал» — метання торбинки з піском на дальність (5–6 підходів).

— «Заліземо у мурашник» — підлізання під шнуром грудьми вперед у напівприсіді.

Гра «Спіймай комара».

Відеоматеріал  взято з відкритих джерел в інтернеті.

ІІІ. Заключна частина.

Ходьба у повільному темпі.


Дидактична гра:"Хто з якої казки?"

Мета: Закріпити знання дітей про улюблені казки, їхніх персонажів та основний сюжет.Розвивати увагу, пам’ять, мислення, вміння робити логічні висновки.Виховувати любов до казок, інтерес до читання, бажання пізнавати нове.Формувати вміння аналізувати казкових героїв, розрізняти добро і зло.Розширювати словниковий запас і зв’язне мовлення дітей.



Це всі завдання на сьогодніДякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.



Немає коментарів:

Дописати коментар