Сторінки

понеділок, 10 листопада 2025 р.

Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху. Дорожні знаки - наші друзі. Всесвітній день науки.

 

Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.


Хвилина мовчання 


Ознайомлення із соціумом.

Тема: Правила дорожнього руху.

Мета: Закріпити та поглибити знання дітей про основні Правила дорожнього руху (ПДР) як для пішоходів. Уточнити уявлення про елементи вулиці (проїжджа частина, тротуар, пішохідний перехід "зебра"). Систематизувати знання про сигнали світлофора (червоний – стій, жовтий – увага/чекай, зелений – йди) та його призначення для пішоходів і транспорту. Ознайомити з деякими дорожніми знаками (наприклад, "Пішохідний перехід", "Діти", "Рух пішоходів заборонено") та їхнім значенням. Розвивати увагу, спостережливість та швидкість реакції в умовах дорожнього руху. Вдосконалювати орієнтування у просторі та вміння діяти за сигналом (світлофора, дорослого). Стимулювати мислення та вміння аналізувати дорожні ситуації, визначати, що є "безпечним", а що – "небезпечним". Виховувати бережливе ставлення до власного життя та здоров'я, а також повагу до учасників дорожнього руху (водіїв, інших пішоходів).

Художньо-естетичний розвиток. Музичне.

Тема: Равлику-Павлику.

Мета: Поглибити уявлення про засоби музичної виразності (темп, динаміка). Навчити усвідомлено сприймати характер музики.Спів/Вокальні навичкиВдосконалювати співочі навички, чистоту інтонування та узгодження співу в колективі.Ритміка/РухЗакріпити вміння узгоджувати рухи з музикою, передавати її характер та ритмічний малюнок.Гра на інструментахРозвивати почуття ритму, навчити грати простий ритмічний малюнок на дитячих музичних інструментах.

Відеоматеріал  взято з відкритих джерел в інтернеті

Художня література.

Тема: Казка про дорожні знаки – наші помічники

Мета: Ознайомити дітей зі змістом оповідання-казки, допомогти зрозуміти його мораль. Закріпити знання про основні типи дорожніх знаків, згаданих у казці (попереджувальні, заборонні, інформаційно-вказівні). Стимулювати використання термінів: пішохідний перехід, зебра, червоний трикутник, синє коло. Розвивати вміння уважно слухати літературний твір та відповідати на запитання за його змістом повними реченнями. Виховувати свідоме ставлення до необхідності дотримання правил дорожнього руху. Формувати почуття відповідальності за свою безпеку. Сприяти розвитку образного мислення, пам'яті та зв'язного мовлення. 

Дидактична гра:"Безпечно - небезпечно на дорозі"

Мета: Сформувати чітке уявлення про безпечні та небезпечні місця/ситуації на вулиці та поблизу проїжджої частини. Навчити правильно ідентифікувати дії, які можуть призвести до травмування чи аварії (небезпечно), та дії, які забезпечують безпеку (безпечно). Розвивати увагу, логічне мислення та вміння класифікувати предмети/дії за заданою ознакою (безпечно/небезпечно). Виховувати свідоме ставлення до виконання правил безпечної поведінки.







Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.


Немає коментарів:

Дописати коментар