Сторінки

середа, 19 листопада 2025 р.

Проводжаємо пташок.

Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.

Хвилина мовчання 

Логіко-математичний розвиток

Тема: Число і цифра 4. Орієнтування у часі.

Мета: формувати уявлення дітей про число і цифру 4. Учити порівнювати різні за кількістю групи предметів. Ознайомити дітей з утворенням числа 4 і графічним написанням цифри 4. Закріпити поняття "довгий", "короткий" ; вправляти у вмінні орієнтуватися в часі, послідовно називати пори року. Виховувати об'єктивне ставлення до виконаної роботи.

Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення 

Тема: "Ластівка"

Мета: Вчити дітей ліпити птаха (ластівку), передаючи її характерну форму (овальний тулуб, гострі крила, роздвоєний хвіст) та застосовувати прийоми ліплення (розкачування, відтягування, прищипування, згладжування). Розвивати дрібну моторику рук, окомір, просторове мислення та творчу уяву. Виховувати любов до природи, зокрема до птахів, бережливе ставлення до них, акуратність та бажання доводити розпочату справу до кінця.

Художньо-продуктивна діяльність. Музичне

Тема: Вивчення пісні про Миколая.

Відеоматеріал  взято з відкритих джерел в інтернеті

Дидактична гра:"Відгадай, що за птах" 

Мета: Закріпити знання дітей про різноманітність птахів, їхні назви (перелітні, зимуючі, осілі) та особливості зовнішнього вигляду (колір, розмір, форма дзьоба тощо). Розвивати логічне мислення, пам'ять, зв'язне мовлення (уміння описувати птаха за характерними ознаками) та слухову увагу. Виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до птахів, бажання піклуватися про них.

Робота з родинами ООП 


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.


Немає коментарів:

Дописати коментар