Сторінки

понеділок, 24 листопада 2025 р.

День твого Унікального таланту.

 

Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.


Хвилина мовчання 

Ознайомлення із соціумом.

Тема: День твого Унікального таланту.

Мета: Пояснити дитині, що таке талант (як діяльність, що приносить радість і виходить добре). Допомогти дитині усвідомити, що кожна людина є унікальною і має щось особливе, що вона вміє робити найкраще. Розвивати самооцінку та впевненість.  Заохотити дитину до  визнання своїх досягнень. Розширення світогляду та емпатії  Показати дітям, що таланти можуть бути різними (творчими, спортивними, соціальними). Навчити поваги до талантів і здібностей інших дітей, сприяючи обміну досвідом та взаємонавчанню. Стимулювати інтерес до пошуку нових захоплень та проб різних видів діяльності. Надихнути дитину на розвиток вже наявних здібностей.


Художньо-продуктивна діяльність. Музичне

Тема: Їде Миколай.

Мета: закріпити пісню про Миколая. Навчити чисто інтонувати мелодію, розширювати діапазон голосу, формувати навички тривалого та легкого дихання під час співу. Удосконалювати навички виразного виконання ритмічних вправ та елементарного танцювального руху (наприклад, елементи українського народного танцю або бального) Розвивати музичну пам'ять та сприйняття. Виховувати любов до музики, інтерес та емоційний відгук на музичні образи

Відеоматеріал  взято з відкритих джерел в інтернеті

Художня література

Тема: Казка про їжачка Колючку та найдбайливіший Талант.

Мета: Сприяння формуванню позитивної самооцінки та усвідомленню дитиною власної унікальності (таланту) через художній образ та літературний твір. Розвиток сприйняття: Навчити дітей уважно слухати літературний твір, розуміти його сюжет, головну думку та причинно-наслідкові зв'язки (чому Їжачок засмутився, а потім зрадів). Збагачення словника: Закріпити та розширити словник за темою "талант" (турботливий, дбайливий, уважний, винахідливий, унікальний). Розвиток зв'язного мовлення: Стимулювати дітей до відповідей на запитання за змістом казки, висловлення своїх почуттів та вражень від прочитаного. Формування самоцінності: Допомогти дітям усвідомити, що талант не обов'язково має бути "гучним" чи "помітним" (як спів чи біг), а може виявлятися в доброті, дбайливості та уважності.


Дидактична гра:"Майстерня талантів"
Мета: Усвідомлення різноманітності талантів та здібностей. Розвиток навичок самопрезентації та взаємного визнання. Формування позитивного ставлення до власних унікальних якостей.

Консультація для батьків:"Встановлюємо сімейні правила в дотримуємося їх"

Сімейні правила — це не обмеження, а важлива основа для гармонійного розвитку дитини. Вони допомагають дітям зрозуміти, що можна, а що ні, створюють відчуття стабільності, безпеки й формують цінності, які будуть супроводжувати дитину все життя.

Чому важливі мати сімейні правила?

Формування поведінки. Правила допомагають дітям зрозуміти очікування дорослих.

Розвиток відповідальності. Завдяки правилам дитина вчиться приймати наслідки своїх вчинків.

Стабільність і передбачуваність. Дитині легше жити у передбачуваному середовищі, де є чітка структура.

Зміцнення сімейних відносин. Спільне дотримання правил про лікування родини.


Як правильно створити сімейні правила?

1. Правила мають бути чіткими й зрозумілими.

Не варто використовувати складні формулювання чи абстрактні поняття. Наприклад: замість "Будь слухняним" краще сказати: "Говори спокійним голосом, коли просиш щось".

2. Кількість правил має бути обмеженою.

Не перевантажуйте дитину десятками правил. Оберіть 3-5 основних, які стосуються поведінки вдома, в садочку чи під час прогулянок.

3. Дитина має брати участь у створенні правил.

Залучіть дитину до обговорення. Наприклад: "Як ти думаєш, чому важливо підбирати свої іграшки?"

4. Пояснюйте наслідки.

Розкажіть, що станеться, якщо дотримуватися або порушувати правила. Наприклад: "Якщо ми будемо класти речі на своє місце, буде легше знайти їх наступного разу."

5. Правила мають стосуватися всіх членів родини.

Важливо, щоб батьки також отримали встановлених правил. Наприклад: якщо є правило "Не кричати вдома", воно має стосуватися як дітей, так і дорослих.


Як допомогти іншим дотримуватися правил?

Демонструйте приклад.

 Батьки — головний зразок для наслідування. Діти копіюють поведінку дорослих.

Використовуйте похвалу й заохочення.

 Підкреслюйте позитивну поведінку дитини: "Ти молодець, що прибрав іграшки без нагадувань!"

Створіть розклад.

 Для маленьких дітей важливо знати, що очі коликується та чи інша дія (наприклад, вечір, сон, ігри).

Обговорюйте правила регулярно.

 Раз на кілька місяців перегляньте правила, враховуючи вік і потреби дитини.

Забезпечте чіткі наслідки.

 Якщо дитина порушує правила, важливі, щоб наслідки були логічними та передбачуваними (наприклад, залишив іграшки розкиданими — прибереш пізніше самостійно).

Приклади простих сімейних правил :

Ми співпрацюємо з одним (наприклад, накривати на стіл, робити речі після їжі, складати іграшки разом).

Ми говоримо правду, навіть якщо припустилися помилки.

Ми просимо дозволу, перш ніж брати речі інші.

Ми вимикаємо телевізор та гаджети під час спільної вечори.

Ми вітаємося і прощаємося при вході та виході з дому.

Ми висловлюємо свої емоції словами, а не криком чи агресією.

Ми прибираємо свої речі після ігор або заняти.

Ми поважаємо один одного, не перебиваємо під час розмови.

Ми завжди просимо про допомогу, якщо щось не ви.

Ці правила повністю створюють дружню та гармонійну атмосферу в родині й сприяють розвитку дитини поваги, самостійності та відповідальності

Рекомендації для батьків

1. Терпіння і послідовність

Некуйте миттєвого результату. Діти потребують час, щоб звикнути до нових правил. Послідовність у діях допоможе закріпити бажану поведінку батьків.

2. Не використовуйте правила для покарання.

Правила бути мають інструментом виховання, а не методом залякування. Дитина повинна розуміти, що вони створені для полегшення життя в сім'ї, а не для контролю чи пригнічення.

3. Заохочуйте самостійність.

Давайте дітям самій слідувати правилам, зменшуючи кількість нагадувань.

4. Обговорюйте порушення правил спокійно.

Наприклад: "Ти забув прибрати іграшки. Як думаєш, що можна зробити зараз, щоб це виправити?"

5. Уникайте сильної критики.

Замість фрази: "Ти завжди порушуєш правила!" скажіть: "Давай разом подумаємо, як тобі буде легше згадувати про це правило наступного разу."

Пам’ятайте, що створення правил — це крок до того, щоб ваша дитина почувалася безпечною та впевненою в собі. Важливо не тільки встановлювати правила, але й показувати свій приклад, як їх слідувати. Якщо у вас виникають питання чи труднощі, ми завжди готові допомогти!


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.


Немає коментарів:

Дописати коментар