Сторінки

вівторок, 25 жовтня 2022 р.

Українці ми маленькі

 Добрий ранок! Маю надію, що Ви в безпеці і у Вас все добре!

Продовжуємо працювати над темою:"Українці ми маленькі"

Закріплюємо вправи ранкової гімнастики:"Ми веселі малюки"

Переглянемо заняття з сенсорного розвитку та закріпимо назви основних кольорів, вміння класифікувати різні предмети за кольором та розміром. Розвиваємо увагу, мислення, пам'ять. Виховуємо бажання допомагати іншим.


Пропоную заняття з фізичного розвитку

Тема заняття: «Привітайся, друже!»

Програмові завдання:

— учити дітей повзати між двома лініями в упорі на колінах; 

— залучати дітей до різних вправ шляхом емоційного сприйняття;

— виховувати витримку та вміння швидко орієнтуватися в просторі.

Матеріали та обладнання: клейончаста доріжка, дві мотузки, брязкальця, дзвоник.

Хід заняття

I. Вступна частина.

Ходьба у різних напрямках.

Біг у середньому темпі.

Повторити комплекс загальнорозвивальних вправ «Ми веселі малюки».

II. Основна частина.

Ходьба по клейончастій доріжці (25 см).

Повзання між лініями в упорі на колінах.

Рухлива гра «Де подзвонили?»

Мета: вчити дітей орієнтуватися на звук, визначати на слух, звідки пролунав звук, рухатися у напрямку звуку; привчати діяти за сигналом, вчити дітей знаходити певний предмет за звуком; підтримувати позитивно-емоційний стан дітей у процесі рухової діяльності.

Матеріал: дзвоник.

Хід гри

Діти сидять або стоять з одного боку кімнати. Дорослий просить їх відвернутися до стіни й не озиратися. У цей час  дорослий з дзвіночком ховається від дитини, наприклад, за шафу.

Дорослий пропонує дітям послухати, де подзвонили, і знайти джерело звука (дзвонять спочатку тихо, потім голосніше). Діти повертаються і йдуть на звук, знаходять його.  Тим часом дорослий переходить в інше місце, гра триває.

Вказівки до проведення: діти не мають дивитися, куди ховається дорослий із дзвіночком. Для цього потрібно відвернути їхню увагу. Дзвонити в дзвіночок потрібно спочатку тихо, потім голосніше. При багаторазовому повторенні гри, наприкінці року, можна доручити дитині ховатися і дзвонити дзвіночком.

III. Заключна частина.

Звичайна ходьба по колу в повільному темпі.


Пропоную пограти з діть ми в дидактичну гру:' Що зайве?"

Формувати вміння дітей узагальнювати,групувати предмети за певними ознаками. Розвивати логічне мислення, пам'ять. Виховувати пізнавальний інтерес.




Діти розглядають ілюстрації та називають зображені предмети, потім визначають що зайве. Питання для дітей: 

Що зображене на картинці? Що, на твою думку, тут зайве?










Немає коментарів:

Дописати коментар