Добрий ранок! Маю надію, що Ви в безпеці і у Вас все добре!
Продовжуємо працювати над темою:"Українці ми маленькі"
Закріплюємо вправи ранкової гімнастики:"Ми веселі малюки"
Переглянемо заняття з сенсорного розвитку та закріпимо назви основних кольорів, вміння класифікувати різні предмети за кольором та розміром. Розвиваємо увагу, мислення, пам'ять. Виховуємо бажання допомагати іншим.
Пропоную заняття з фізичного розвитку
Тема заняття: «Привітайся, друже!»
Програмові завдання:
— учити дітей повзати між двома лініями в упорі на колінах;
— виховувати витримку та вміння швидко орієнтуватися в просторі.
Матеріали та обладнання: клейончаста доріжка, дві мотузки, брязкальця, дзвоник.
Хід заняття
I. Вступна частина.
Ходьба у різних напрямках.
Біг у середньому темпі.
Повторити комплекс загальнорозвивальних вправ «Ми веселі малюки».
II. Основна частина.
Ходьба по клейончастій доріжці (25 см).
Повзання між лініями в упорі на колінах.
Рухлива гра «Де подзвонили?»
Мета: вчити дітей орієнтуватися на звук, визначати на слух, звідки пролунав звук, рухатися у напрямку звуку; привчати діяти за сигналом, вчити дітей знаходити певний предмет за звуком; підтримувати позитивно-емоційний стан дітей у процесі рухової діяльності.
Матеріал: дзвоник.
Хід гри
Діти сидять або стоять з одного боку кімнати. Дорослий просить їх відвернутися до стіни й не озиратися. У цей час дорослий з дзвіночком ховається від дитини, наприклад, за шафу.
Дорослий пропонує дітям послухати, де подзвонили, і знайти джерело звука (дзвонять спочатку тихо, потім голосніше). Діти повертаються і йдуть на звук, знаходять його. Тим часом дорослий переходить в інше місце, гра триває.
Вказівки до проведення: діти не мають дивитися, куди ховається дорослий із дзвіночком. Для цього потрібно відвернути їхню увагу. Дзвонити в дзвіночок потрібно спочатку тихо, потім голосніше. При багаторазовому повторенні гри, наприкінці року, можна доручити дитині ховатися і дзвонити дзвіночком.
III. Заключна частина.
Звичайна ходьба по колу в повільному темпі.
Пропоную пограти з діть ми в дидактичну гру:' Що зайве?"
Формувати вміння дітей узагальнювати,групувати предмети за певними ознаками. Розвивати логічне мислення, пам'ять. Виховувати пізнавальний інтерес.
Діти розглядають ілюстрації та називають зображені предмети, потім визначають що зайве. Питання для дітей:
Що зображене на картинці? Що, на твою думку, тут зайве?



Немає коментарів:
Дописати коментар