вівторок, 6 грудня 2022 р.

Ми подорожуємо

 Доброго ранку.

Бажаю гарного спокійного дня.

Продовжуємо навчальний процес.

Не забуваємо про ранкову гімнастику зранку, щоб набратися сили та здоров'я.

Почнемо з заняття здоров'я та фізичний розвиток.

Тема:  Кидання м’яча обома руками знизу і біг за ним.  Ходьба змійкою між кубиками. Рухлива гра «Літаки».

Мета: Розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ. Закріплювати вміння кидати м'яч обома руками знизу і бігти за ним та вміння ходити змійкою між кубиками. Розвивати у дітей орієнтування в просторі під час гри «Літаки». Виховувати бажання займатися спортом.

Інвентар: кубики (8-10 шт.),  великі м'ячі, прапорець відповідного кольору.

1.Вступна частина 

Ходьба звичайна, що чергується з ходьбою на носках, 

як лисичка (40 с). Біг у середньому темпі (25 с) ходьба.

-Піднімання рук уперед, угору В.п.2 - о.с.3. 1-2 - підняти руки вперед, угору, показати, (вдих); 3-4-опустити руки через сторони вниз, (повторити 3 р.);

-Рухи прямими руками вгору та вниз В.п.-о.с, руки в сторони. 1-4 - рухи  руками вгору та вниз. (повторити 4 р.);

-Присідання . В.п.-о.с. 1-2 -присісти, руки вперед, 3-4 -підвестись у в.п. (вдих). 

-Вправа на вентиляцію легенів.  В.п.-о.с. 1-2 -підняти руки через сторони вгору (вдих); 3-4 -опустити повільно руки вниз. Повтори  3 р. у повільному темпі.

 (повторити 3 р.);

В.п. -вихідне  положення. О.с. - основна стійка для даної групи (ноги на ширині ступні,руки опущені вниз).

2.Основна частина



Рухлива гра «Літаки». Повторити 3 рази

Мета: Розвивати у дітей орієнтування в просторі.

Хід гри: 

Грають зображують льотчиків на літаках. Вони готуються до польоту. За сигналом «До польоту готуйся!» діти кружляють зігнутими в ліктях руками -

заводять мотор. «Летіть!» - каже дорослий. Діти піднімають руки в сторони і летять  у різних напрямках. За сигналом  «На посадку!» - літаки приземляються на місця і опускаються на одне коліно. Ведучий відзначає, чи впоралася дитина.

Правила: Гравці повинні вилітати після сигналу  «Летіть!». За сигналом «На посадку!» - гравці повинні повернутися на ті місця, де викладено їхні знак (поставлено прапорець).

3.Заключна частина

Ходьба у  повільному темпі по «звивистій  доріжці» (35 с)

Трішки відпочинемо та поспостерігаємо за зимовою природою.

Спостереження, експериментально – пошукова  діяльність:

Мета: Формувати уміння дітей самостійно виділяти і називати зимові явища в неживій природі. Учити помічати явища природи, називати їх (холодно, похмуро, йде сніг і так далі) Виховувати увагу, розвивати активний словник, сприйняття прекрасного в зимових явищах, в природі.

Хід спостереження

Так до нас завітала справжня зима і намела багато снігу. 

А для чого ж нам той сніжок?  (Щоб гратися в сніжки, кататися на санках. лижах, ліпити сніговита, напоїти землю і все живе).

Звідки ж прилетіли сніжинки? (З неба)

З якого неба? Веселого чи сердитого, похмурого?  (Сердитого, похмурого, де пливуть хмаринки).

А чи сідала вам сніжинка на носик, щічки чи руки? І що ж замість неї залишилось?

То ж з чого зроблена сніжинка?   (з води)

Тепер пропоную пограти у веселу дидактичну гру:"зима добре - зима погано"


Інформація з мережі інтернет у вільному доступ
і

От і всі завдання на сьогодні. Бажаю усім всього найкращого.

Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...