Доброго ранку. Сподіваюсь в усіх все добре, всі здорові. Бажаю гарного настрою на увесь день.
Починаємо день з ранкової гімнастики та набираємося сили та здоров'я.
«Ялинка»
Ходьба зграйкою за дорослим.
І. «Ось яка ялиночка висока» (піднімання рук уперед-вгору)
В.п. – о.с.
1-2 – підняти руки уперед-вгору;
3-4 – повернутись у в.п.
Повторити 4 рази
ІІ. «Вітер гілочки колише» (піднімання і опускання рук)
В.п. – о.с., руки в сторони.
1 – руки підняти вгору; 2 – у в.п.
Повторити 4 рази
ІІІ. «Хто, хто під ялинкою сидить?» (присідання)
В.п. – стійка «ноги нарізно», руки на поясі.
1 – присіли; 2 – повернулись у в.п.
Повторити 3 – 4 рази
IV. «Ось яка ялиночка гарна» (повороти вліво – вправо)
В.п. – ноги нарізно, руки в сторони вниз.
1 – 2 – поворот вліво, 3 – 4 - вправо.
Повторити 3 – 4 рази
V. «Зайчик до ялинки прискакав» (стрибки)
В.п. – зімкнена стійка, руки зігнуті до грудей.
Повторити 2 рази по 6 стрибків
Ходьба за дорослим. Вправа на дихання «Подмухаємо на кульку».
Пропоную переглянути відео заняття з малювання на тему:" Прикрасимо тарілочку для бабусі"
Програмовий зміст: учити дітей прикрашати посуд ( тарілочку) для бабусі, ритмічно наносити візерунок (крапки) по краю тарілки круглої форми пальчиком; розвивати естетичний смак, уміння розрізняти та називати жовтий, червоний кольори; виховувати любов і повагу до бабусі; охайність, самостійність.
Матеріал: аркуш круглої форми ( тарілочка), гуаш (жовта, червона), вологі серветки, тарілка, прикрашена візерунком.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне
За планом музичного керівника.
Настав час прогулянки. Пропоную поспостерігати за птахами.
Спостереження, експериментально – пошукова діяльність:
Об’єкт: Птахи взимку
Мета: Познайомити з особливостями життя птахів зимою (де ночують, чим харчуються), з труднощами добування корму; викликати бажання допомогти пернатим у важкий зимовий час.
Хід спостереження
— Чому багато хто з птахів відлітає на південь?
— Які птахи залишаються у нас? (Ворони, горобці, сороки, синиці).
— Як їх можна назвати? (Зимуючі).
— Чому вони залишаються зимувати?
Будьте обережні. Звертайте увагу на сигнали повітряної тривоги.
Бережіть себе та дітей.
На сьогодні це всі завдання.
Дуже чекатиму на роботи дітей. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар