Доброго ранку. Як справи? Маю надію що у всіх все добре. Продовжуємо навчальний процес і починаємо день з ранкової гімнастики:"Ялинка"
Пропоную переглянути відео з аплікації:" Чашка для Попелюшки"
Програмовий зміст: учити дітей викладати аплікації з різних геометричних фігур ( трикутника, круга, квадрата), називати форму і колір предмета; розвивати естетичний смак, дрібну моторику, уміння розрізняти та називати кольори, геометричні фігури, виховувати самостійність.
Матеріал: заготовки для викладання аплікації ( форма чашки, вирізані з білого паперу, геометричні фігури різних кольорів. - трикутник, квадрат, круг.
Здоров’я та фізичний розвиток.
Тема: Лазіння по похилі драбині, прикладній одним кінцем на ящик (висота 10 см). Кидання м’яча в горизонтальну ціль(відстань 1 метр) правою і лівою рукою. Рухлива гра: «Мій дзвінкий, веселий м’яч»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвивальних вправ; вдосконалювати вміння лазити по похилій драбині (висота 10 см); закріпити навички кидання м’яча в горизонтальну ціль (відстань 1 м.); розвивати рівновагу, вміння орієнтуватися у просторі, узгоджувати свої рухи з рухами інших; виховувати дисциплінованість, увагу, вміння швидко реагувати на сигнал .
Інвентар: драбина, ящик (висота 10 см), мотузка.
1.Вступна частина
Ходьба; біг довільний по кімнаті. (35 с). Ходьба.
Загальнорозвивальні вправи без предметів.
- піднімання рук угору;
- присідання (дітки великі і маленькі);
- нахили тулуба вперед з ковзанням рук по підлозі з в.п. – стоячи на колінах («кішечки»);
- вільні рухи ногами і руками, лежачи на спині («жучки»);
- повільна ходьба на місці з високим підніманням стегна («півники»).
2.Основна частина
Лазіння по похилій драбині, покладеній одним кінцем на ящик (висота 10 см).
Кочення м’яча в горизонтальну ціль (відстань 1 м.) правою і лівою рукою.
Рухлива гра «Мій дзвінкий, веселий м’яч». Повторити 3-4р.
Діти сидять на стільцях. Дорослий стає перед ними на деякій відстані і показує вправу з м'ячем. Він показує як легко і високо стрибає м'яч, якщо відбивати його рукою. При цьому каже:
Мій веселий дзвінкий м'яч
Ти куди помчав у скач?
Жовтий, синій, блакитний
Не наздогнати нам тебе.
Потім запропонуйте дитині пострибати разом з м'ячем. Покажіть вправи з м'ячем, які супроводжуйте читанням віршів. Закінчивши вірш, скажіть: «Зараз наздожену!». Діти перестають стрибати і тікають від вихователя, який вдає, що ловить дітей.
Методичні вказівки. При повторенні гри вихователь викликає велику кількість дітей. При закінченні гри, можна запропонувати всім дітям одночасно бути м'ячиками. Вимовляйте текст в досить швидкому темпі, відповідному стрибкам дітей. Якщо діти не зможуть відтворити рухи м'яча, їм треба показати як стрибає м'яч.
Ходьба звичайна і на носках. (35 с).
Настав час прогулянки. Поспостерігаємо за птахами.
Мета: Продовжити знайомити дітей з птахами, що прилітають на ділянку (горобці, сороки), закріпити назву знайомих птахів. Розвивати пам’ять, увагу, мислення. Виховувати бажання спостерігати за птахами.
Хід спостереження:
Читання “Сорока, сорока, де була? Далеко ”
Розгляд сороки (зовнішній вигляд, як пересувається, чим харчується, як співає).
Чому сороку називають білобокою?”
Пригадати назви інших пташок, що прилетіли – горобець:
Як дізналися? (Маленький, спритний, коричневого кольору, клює хлібні крихти і зерна).
Дидактична гра “Хто як кричить?”.
Художнє слово
Горобчики
В зимові дні на стовпчиках,
на вітах, на дахах
Сидять малі горобчики
у сірих піджаках.
Сидіти б їм під стріхами,
чекати б їм тепла,
Та жаль, що всюди віхола
поживу замела. Г. Бойко
На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю. Дуже чекатиму на роботи дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар