Сторінки

вівторок, 17 січня 2023 р.

Родина

 Доброго ранку. Сподіваюсь у всіх все добре, всі здорові.

Почнемо,як завжди, зі знайомої ранкової гімнастики:"Ялинка"

Продовжуємо займатися спортом, набиратися сили та здоров'я.

Здоров’я та фізичний розвиток.

Тема: Ходьба між предметами та біг, не зачіпаючи їх. Стрибки з просуванням вперед. Рухлива гра: «Наздоженіть мене».

Програмовий зміст: Повторити комплекс загально розвиваючих вправ. Закріплювати навички ходьби між предметами, не зачіпаючи їх. Сприяти вмінню стрибати з просуванням вперед . Удосконалювати спритність під час гри: «Наздоженіть мене». Виховувати бажання займатися спортом.

Інвентар: прапорці на кожну дитину, кеглі (6 шт.).

1. Ходьба і біг у різних напрямках  (30с) .

2. Загальнорозивальні вправи з прапорцями:

- підняти руки вгору, помахати прапорцями;

- присісти, постукати по підлозі ліворуч і праворуч від ; 

-з в.п. – лежачи на спині – сісти, нахилитися і дістати прапорцями пальців ніг.

3. Основні вправи.

Ходьба  по «доріжці» - між кеглями, не зачіпаючи їх.

Стрибки з просуванням вперед.




Гра: «Наздоженіть мене». Повторити 3-4 рази.

Мета: навчати дітей бігати в одному напрямку, слухати сигнал і починати за сигналом.

Хід

Діти сидять на стільчику з одного боку кімнати , "Доберіть мене"

, - каже дорослий і біжить на протилежний бік. Діти біжать за ним, прагнуть спіймати. Дорослий зупиняється, коли діти підлягають, каже: " Тікайте, Тікайте, наздожену". Діти бігом повертаються на своє місце.

Вказівки до проведення: дорослим повинен не дуже швидко бігти, щоб діти наздогнали його. Коли малюки зайняли місце на стільцях, їх варто похвалити, відзначити, як добре вони бігають.

4. Ходьба за дорослим(30с).

Пропоную пограти в дидактичну гру, переглядаючи відео.

Мета: закріпити уявлення дітей про обов'язки та призначення членів сім'ї: виховувати шанобливе ставлення до праці дорослих, викликати бажання допомагати їм; розвивати чуйне ставлення до близьких людей.


Настав час прогулянки. Сьогодні поспостерігаємо за льодом.

Познайомимо дітей з властивостями льоду (блискучий, тріщить під ногами, слизький); закріпимо знання про ознаки зими (мороз, холодно).

Бесіда 

Запропонуйте дітям пройтись по краю калюжі, послухати, як хрустить лід. Закріпити уявлення, що лід прозорий. Для цього проведіть дослідницькі дії: у прозору ємкість покладіть дрібні предмети, залийте водою і залиште на морозі. Потім розгляньте з дітьми, які предмети видно через лід.


Зимонько, голубонько

В білім кожушку,

Любимо ми бігати

По твоїм сніжку.

Всім рум’яниш личенька

Ти о цій порі

І ладнаєш ковзанки

В нашому дворі.

Л. Забашта

На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю. Гарного Вам дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар