Доброго ранку. Сподіваюсь у всіх все добре, всі здорові.
Почнемо,як завжди, зі знайомої ранкової гімнастики:"Ялинка"
Продовжуємо займатися спортом, набиратися сили та здоров'я.
Здоров’я та фізичний розвиток.
Тема: Ходьба між предметами та біг, не зачіпаючи їх. Стрибки з просуванням вперед. Рухлива гра: «Наздоженіть мене».
Програмовий зміст: Повторити комплекс загально розвиваючих вправ. Закріплювати навички ходьби між предметами, не зачіпаючи їх. Сприяти вмінню стрибати з просуванням вперед . Удосконалювати спритність під час гри: «Наздоженіть мене». Виховувати бажання займатися спортом.
Інвентар: прапорці на кожну дитину, кеглі (6 шт.).
1. Ходьба і біг у різних напрямках (30с) .
2. Загальнорозивальні вправи з прапорцями:
- підняти руки вгору, помахати прапорцями;
- присісти, постукати по підлозі ліворуч і праворуч від ;
-з в.п. – лежачи на спині – сісти, нахилитися і дістати прапорцями пальців ніг.
3. Основні вправи.
Ходьба по «доріжці» - між кеглями, не зачіпаючи їх.
Стрибки з просуванням вперед.
Мета: навчати дітей бігати в одному напрямку, слухати сигнал і починати за сигналом.
Хід
Діти сидять на стільчику з одного боку кімнати , "Доберіть мене"
, - каже дорослий і біжить на протилежний бік. Діти біжать за ним, прагнуть спіймати. Дорослий зупиняється, коли діти підлягають, каже: " Тікайте, Тікайте, наздожену". Діти бігом повертаються на своє місце.
Вказівки до проведення: дорослим повинен не дуже швидко бігти, щоб діти наздогнали його. Коли малюки зайняли місце на стільцях, їх варто похвалити, відзначити, як добре вони бігають.
4. Ходьба за дорослим(30с).
Пропоную пограти в дидактичну гру, переглядаючи відео.
Мета: закріпити уявлення дітей про обов'язки та призначення членів сім'ї: виховувати шанобливе ставлення до праці дорослих, викликати бажання допомагати їм; розвивати чуйне ставлення до близьких людей.
Познайомимо дітей з властивостями льоду (блискучий, тріщить під ногами, слизький); закріпимо знання про ознаки зими (мороз, холодно).
Бесіда
Запропонуйте дітям пройтись по краю калюжі, послухати, як хрустить лід. Закріпити уявлення, що лід прозорий. Для цього проведіть дослідницькі дії: у прозору ємкість покладіть дрібні предмети, залийте водою і залиште на морозі. Потім розгляньте з дітьми, які предмети видно через лід.
Зимонько, голубонько
В білім кожушку,
Любимо ми бігати
По твоїм сніжку.
Всім рум’яниш личенька
Ти о цій порі
І ладнаєш ковзанки
В нашому дворі.
Л. Забашта
На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю. Гарного Вам дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар