середа, 18 січня 2023 р.

Родина

 Доброго ранку. Маю надію, що у всіх все добре.

Почнемо з ранкової гімнастики:"Ялинки"

Повторюємо рухи за дорослим під музику.

Пропоную переглянути відео заняття з малювання:"Хустинка для сестрички"

Навчимо дітей розрізняти та називати предмети одягу, прикрашати  хустинку, заповнюючи краї яскравими плямами; закріпити червоний та білий кольори;  розвивати пізнавальний інтерес до довкілля, уміння орієнтуватися на площині, естетичний смак; виховувати зацікавленість до образотворчої діяльності.


Художньо-естетичний розвиток.Музичне.

За планом музичного керівника.


Прийшов час прогулянки. Будьте уважними, звертайте увагу на сигнали повітряної тривоги.

Поспостерігаємо за птахами.

Мета: формувати уявлення про зимуючих птахів, вчити впізнавати їх за зовнішнім виглядом; формувати уявлення про способи добування їжі взимку, про турботу людини про птахів.

Хід

Під час прогулянки запропонуйте дітям відгадати загадки:

Як сніг біла пташка невеличка

Як сажа чорна, Ніжки має,

Вертлява, як біс, А ходити не вміє.

Покружляла, та в ліс. Хоче зробити крок

Виходить стрибок(Сорока)

Горобець

На дереві сидить,

на всі боки дивиться. Вгадай, який птах 

Хто куди йде 

Жвава, весела,

Кар - кричить Спритна, моторна,

Ворона 

Дзвінко тінькає «тінь - тінь»

Який гарний весняний день

Синичка

Запитайте у дітей, що об'єднує всіх цих птахів (те, що вони всі зимуючі), правильно автори загадок помітили поведінка птахів. Попросіть  дітей порівняти між собою птахів, описаних в загадках: що у них спільне, в чому відмінність ( зовнішній вигляд, поведінку, способи добування їжі).

Попросіть дітей пояснити, чому одні птахи відлітають у теплі краї, а інші ні, чим ми можемо допомогти птахам, які залишилися зимувати.

На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...