Доброго ранку. Маю надію, що у всіх все добре.
Почнемо з ранкової гімнастики:"Ялинки"
Повторюємо рухи за дорослим під музику.
Пропоную переглянути відео заняття з малювання:"Хустинка для сестрички"
Навчимо дітей розрізняти та називати предмети одягу, прикрашати хустинку, заповнюючи краї яскравими плямами; закріпити червоний та білий кольори; розвивати пізнавальний інтерес до довкілля, уміння орієнтуватися на площині, естетичний смак; виховувати зацікавленість до образотворчої діяльності.
Художньо-естетичний розвиток.Музичне.
За планом музичного керівника.
Прийшов час прогулянки. Будьте уважними, звертайте увагу на сигнали повітряної тривоги.
Поспостерігаємо за птахами.
Мета: формувати уявлення про зимуючих птахів, вчити впізнавати їх за зовнішнім виглядом; формувати уявлення про способи добування їжі взимку, про турботу людини про птахів.
Хід
Під час прогулянки запропонуйте дітям відгадати загадки:
Як сніг біла пташка невеличка
Як сажа чорна, Ніжки має,
Вертлява, як біс, А ходити не вміє.
Покружляла, та в ліс. Хоче зробити крок
Виходить стрибок(Сорока)
Горобець
На дереві сидить,
на всі боки дивиться. Вгадай, який птах
Хто куди йде
Жвава, весела,
Кар - кричить Спритна, моторна,
Ворона
Дзвінко тінькає «тінь - тінь»
Який гарний весняний день
Синичка
Запитайте у дітей, що об'єднує всіх цих птахів (те, що вони всі зимуючі), правильно автори загадок помітили поведінка птахів. Попросіть дітей порівняти між собою птахів, описаних в загадках: що у них спільне, в чому відмінність ( зовнішній вигляд, поведінку, способи добування їжі).
Попросіть дітей пояснити, чому одні птахи відлітають у теплі краї, а інші ні, чим ми можемо допомогти птахам, які залишилися зимувати.
На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар