Доброго ранку. От і настав новий день. Бажаю, щоб він в усіх був щасливим.
Починаємо навчальний процес і не забуваємо зранку про ранкову зарядку:"Ялинки"
Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
За планом музичного керівника.
Наступне завдання.
Перегляньте, будь ласка, відео та пограйте з пальчиками.
Пропоную пограти в дидактичну гру "Моя сім'я"
Навчимо дітей відгадувати загадки та обирати відповідного члена родини , називати його.
Пора на прогулянку! Не забувайте про безпеку! Слідкуйте за сигналом повітряної тривоги.
Поспостерігаємо за небом і хмарами.
Мета – продовжувати знайомити дітей з різними природними явищами; вчити розрізняти погоду, пов’язувати її зі станом неба.
Бесіда
Запропонуйте дітям поглянути на небо, відмітити, яке воно. Небо чисте, блакитне – погода ясна, сонячна. А якщо небо закрите хмарами, тоді воно похмуре, сіре, не радісне.
Запитайте в дітей:
Яка погода надворі, коли небо вкрите хмарами?
А якщо подме вітер, що станеться з хмарами?
Що можуть принести такі хмари взимку?
На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю.










Немає коментарів:
Дописати коментар