Доброго ранку. Маю надію, що всі здорові і в усіх все добре.
Не забуваємо про ранкову гімнастику:"Весела зарядка".
Продовжуємо займатися спортом
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Зістрибування з дошки якомога далі. Кидання м’яча в горизонтальну ціль (відстань 1 м) правою і лівою рукою. Рухлива гра: «Принеси м’яч»
Програмовий зміст: Повторити комплекс вправ. Закріплювати вміння зістрибувати з дошки та кидати м’яч у горизонтальну ціль (відстань 1 м) правою і лівою рукою. Розвивати увагу; вчити діяти за сигналом під час рухливої гри «Принеси м’яч».
Інвентар: дошка, м’яч.
1.Вступна частина
Ходьба в різних напрямках по дошці, покладеній на підлогу; біг за сигналом стати на дошку, ходьба.
Комплекс вправ “Будуємо ляльці будинок”
-Піднімання рук угору (“покажемо, який будинок побудували”
В.п. 1—2 — підняти руки вгору, подивитись на руки, який «великий дім побудуємо» (вдих); Повторити 4р
- Руки через сторони вверх- вниз (видих). Повторити 4р. ;
- Руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулак і постукати кулаком правої руки по кулаку лівої.Повторити 4 рази кожною рукою;
-Нахили тулуба вперед з опусканням рук інші. В.п.— стійка ноги нарізно, руки над головою,1 — нахилити тулуб уперед, опустити руки (видих);
2 — випрямитись у в.п.(вдих) Повторити 4р.;
-Стрибки на обох ногах («лялька радіє»). В.п.— о.с, руки в сторони. 1—4 — стрибки на обох ногах. Після паузи повторити 2—3 рази.
2.Основна частина
Зістрибування з дошки якомога далі. Повторити 3 рази.
Кидання м’яча в горизонтальну ціль (відстань 1м) правою лівою рукою.Повторити 4р.
Рухлива гра «Принеси м’яч»
Мета: учити орієнтуватися в просторі; виховувати спостережливість, витримку.
Матеріали: м'ячі
Хід гри: дитина стоїть біля корзини з м'ячами, дорослий стоїть в другому кінці майданчику. Дорослий просить принести йому м'яч. За сигналом дитина бере м'ячі біжать до дорослого. Він ласкаво зустрічає їх і йде до корзини разом з дитиною. Дитина кладе м'яч в корзину.
Гра повторюється.(повторити 3р.).
3.Заключна частина
Вільна ходьба (35 с)
Пропоную пограти в дидактичну гру:"Бережи здоров'я змалку"
Настав час прогулянки. Будьте обережні, не нехтуйте сигналами повітряної тривоги.
Спостереження, експериментально – пошукова діяльність:
Об’єкт: Спостереження за морозом.
Читання вірша Грицька Бойка «Морозець, морозець».
Мета: розвивати інтерес до зимової природи, вчити розуміти залежність
явищ природи до сезонних змін.
Запитайте в дітей: Чому морозець щипає за щічки? Які ознаки зими? Як слід поводитися на морозі?
На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю. Бережіть себе та дітей.








Немає коментарів:
Дописати коментар