вівторок, 31 січня 2023 р.

День пазлів та головоломок

 Вітаю. Маю надію, що в усіх все добре, всі здорові і готові до співпраці.

Почнемо день з ранкової гімнастики:"Весела зарядка"

Діти повторюють рухи під музичний супровід.

Сьогодні День пазлів та головоломок.

Історія створення пазлів.

Винахідник був гравером та картографом, тому й придумав таку тематичну гру, розділивши чорно-білу карту світу за контуром кордонів країн та запропонувавши зібрати їх знову. Такі головоломки до XIX століття використовувалися як навчальні елементи, бо використовувалося достатньо дороге дерево для основи та з ними не дозволяли гратися.

Пізніше дерево замінили на картон, тому пазли стали доступні усім, а у США навіть налагодили перше масове виробництво пазлів. Популярність гри з кожним роком зростала, адже поєднувала в собі захопливість та відносну дешевизну. Наразі технологія виробництва мало змінилася, тому пазли й досі користуються популярністю у світі.



Пропоную з дітьми покладати улюблені пазли.

Дидактична гра «Пазли»

Мета: закріпити навичку дітей складати ціле із частин, правильно обирати необхідну деталь, виконувати дії послідовно; розвивати мислення, пам'ять; виховувати цікавість до народних казок.М

Матеріали: пазли.

Хід : 

Запропонуйте дітям скласти пазли на яких зображені улюблені герої наших казок. Пригадайте із чого слід розпочати роботу? Треба повернути пазли лицьовою стороною. З чого будемо розпочинати складати картину?Дивимося уважно на зразок шукаємо такий малюнок на частинці та складаємо попорядку. Тож можна приступати до роботи.

Тепер займемося спортом.

Здоров'я та фізичний розвиток.

Тема: Стрибки в довжину з місця на обох ногах.

Метання торбинки з піском в горизонтальну ціль (обруч) правою і лівою рукою. Рухлива гра «Горобчики й автомобіль»

Програмові завдання: Вивчити  комплекс загальнорозвивальних вправ; продовжувати вчити дітей стрибати в довжину з місця; вправляти в метанні торбинки в горизонтальну ціль; закріпити вміння ходити та бігати в колоні по одному; розвивати окомір, влучність, спритність; виховувати старанність.

Матеріали та обладнання: довга мотузка, обруч.

Хід заняття

І. Вступна частина. Ходьба і біг чергуються за вказівкою (50 с).

Комплекс загальнорозвивальних вправ «Зайченята».

ІІ «У зайчика вуха довгі»-5р., 4р.

В. п. – о. с.

1 - підняти руки через сторони вгору, показати, які у зайчика довгі вуха;

2 - опустити руки через сторони вниз.

«Зайчики з-за дерев виглядають»-4р.

В. п. - ноги нарізно, руки опущені.

1 - нахил тулуба вправо; 

2 - повернутись у вихідне положення; 

3–4 — те саме у лівий бік.

Нахили тулуба вперед.-5р., 5р.

В. п. — сісти на підлогу, руки на поясі.

1 — нахилити тулуб уперед.

2 — випрямитись у в. п.

3 — нахилити тулуб назад.

4 — випрямитись у в. п.

«Зайчики гріють носики»-5р.,4р.

В. п. - ноги нарізно, руки на поясі.

1-2 - підвести руки до обличчя, затулити носики;

 3 - повернутись у вихідне положення.

«Зайчики стрибають»-10р. 8р.

В. п. – о. с. 1 - пружні напівприсідання;

 2 - підстрибування на місці на обох ногах.

ІІІ Ходьба у повільному темпі з рухами рук, як зайчики ворушать вушками-40с Вправа на дихання-20с

В.п - о.с.

1-2-підняти руки вгору через сторони(вдих)

3-4-опустити руки вниз повільно (видих)

ІІ. Основна частина.

— Стрибки в довжину з місця на обох ногах.

— Метання торбинки з піском в горизонтальну ціль (обруч) правою і лівою

рукою.



— Рухлива гра «Горобчики й автомобіль».

ІІІ. Заключна частина. Спокійна ходьба (30 с).

Настав час прогулянки. Будьте обережні та не нехтуйте сигналами повітряної тривоги.

Поспостерігаємо за хмарами та сонцем.

Спостереження, експериментально – пошукова  діяльність:

Об’єкт: За хмаринками та сонцем.

Мета: ознайомити дітей із сонцем (як джерелом тепла, світла, радості, суму) і хмаринкою, що закриває сонечко, з якої іде дощик, сніг, град. Вчити визначати настрій, який буває під час цих явищ (веселий, сумний) Виховувати любов до природи; розвивати уяву, активний словник, сприйняття прекрасного в зимових явищах, в природі.

Хід спостереження

Задайте дітям питання:

Діти, погляньте на небо. Яке зимове небо?

Які хмарки взимку?  

Яке сонечко? 

Звідки іде сніг, дощ, град? Весела чи сердита, похмура хмарка?  (Сердита, похмура).

А чи гріє сонечко?

Що закриває сонечко?   (Відповіді дітей)

Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...