вівторок, 10 січня 2023 р.

Страви. Посуд

 Доброго бадьорого ранку. Починаємо день з ранкової гімнастики.

Здоров’я та фізичний розвиток.

Тема: Ходьба по шнуру  приставним кроком та пролазити під дугою. Рухлива гра: «Біжіть  до мене».

Програмовий зміст: Повторити  комплекс загальнорозвиваючих вправ  Закріплювати вміння ходити по шнуру  приставним між та пролазити під дугою. Удосконалювати вміння виконувати рух за сигналом і біг по прямій; виховувати увагу; учити орієнтуватися в просторі під час гри «Біжіть  до мене».

Інвентар: шнури , дуга, один прапорець.

1.Вступна частина 

 Ходьба у  середньому темпі (40 с), ходьба на зовнішніх  сторонах стоп, як клишоногий ведмедик. Біг у середньому темпі (25 с), ходьба.

-Піднімання прапорців уперед, вгору. В.п.-о.с. 

1-2 -підняти руки з прапорцями вперед, угору, подивитись на них (вдих); 

3-4 -опустити прапорці вниз і сховати їх за спину 

(видих). (4 р.);

-Нахили тулуба вперед. В.п.-о.с. 

1-2 - нахилити  тулуб уперед - вниз, схрестити прапорці нижче колін (видих);

 3-4 -випрямитись у в.п. (вдих),(3 р.);

-Повороти тулуба з підніманням прапорців у сторони. В.п.- стійка ноги нарізно, руки з прапорцями опущені вниз.

 1- повернути тулуб вправо, руки з прапорцями - в сторони (вдих); 

2 - повернутися у в.п., руки опустити (видих); 3-4те саме вліво. (4р.);

-Присідання. В.п.- о.с.

 1-3 -присісти, постукати  паличками прапорців двічі по підлозі біля носків ніг; 

4 - менші. (4 р.);

2.Основна частина

Ходьба по шнуру, покладеному на підлогу прямо, пролізання під дугою на колінах з упором на руки . Пройти по шнуру приставним кроком, тримаючи руки на поясі. Стати  на коліна з упором на руки, пролізти під дугою, випрямитись, сплеснути в долоні над головою. Повторити 4 р..

Гра «Біжіть  до мене». Повторити 3-4 р..

Мета: удосконалювати вміння виконувати рух за сигналом і біг по прямій; виховувати увагу; учити орієнтуватися в просторі.

Хід гри: Запропонуйте дітям погуляти по майданчику. Діти з дорослим ходять по майданчику, вільно розміщуючись де хто хоче. Дорослий відходить на протилежний бік майданчика і говорить: «Біжіть до мене». Діти біжать до нього. Дорослий привітливо їх зустрічає, широко розкинувши руки.

3.Заключна частина

Ходьба (35 с) у  повільному темпі на носках, як лисичка.


Пропоную пограти в дидактичну гру:"Посуд"


Інформація з мережі інтернет у вільному доступі

 Спостереження, експериментально – пошукова  діяльність:

Об’єкт: Спостереження за гілочкою бузку

Мета: Формувати уявлення про те, що в теплі на гілочці бузку розпускаються бруньки, так само, як навесні; дати знання про те, який вигляд мають бруньки , що з них з’являються молоді зелені листочки. Розвивати спостережливість. Виховувати любов до природи.

Хід спостереження

Поставити у теплій кімнаті гілочки бузку.

—  Як називаються горбинки на гілочках ? 

—  Що виростає з бруньки? 

— Чому розпускаються бруньки в теплій кімнаті? 

— Яка з гілочок розпустилася швидше?

Висновок: дерева взимку відпочивають, а з настанням тепла вони прокидаються, з’являються перші листочки

 Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бережіть себе та дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...