Доброго бадьорого ранку. Починаємо день з ранкової гімнастики.
Здоров’я та фізичний розвиток.
Тема: Ходьба по шнуру приставним кроком та пролазити під дугою. Рухлива гра: «Біжіть до мене».
Програмовий зміст: Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ Закріплювати вміння ходити по шнуру приставним між та пролазити під дугою. Удосконалювати вміння виконувати рух за сигналом і біг по прямій; виховувати увагу; учити орієнтуватися в просторі під час гри «Біжіть до мене».
Інвентар: шнури , дуга, один прапорець.
1.Вступна частина
Ходьба у середньому темпі (40 с), ходьба на зовнішніх сторонах стоп, як клишоногий ведмедик. Біг у середньому темпі (25 с), ходьба.
-Піднімання прапорців уперед, вгору. В.п.-о.с.
1-2 -підняти руки з прапорцями вперед, угору, подивитись на них (вдих);
3-4 -опустити прапорці вниз і сховати їх за спину
(видих). (4 р.);
-Нахили тулуба вперед. В.п.-о.с.
1-2 - нахилити тулуб уперед - вниз, схрестити прапорці нижче колін (видих);
3-4 -випрямитись у в.п. (вдих),(3 р.);
-Повороти тулуба з підніманням прапорців у сторони. В.п.- стійка ноги нарізно, руки з прапорцями опущені вниз.
1- повернути тулуб вправо, руки з прапорцями - в сторони (вдих);
2 - повернутися у в.п., руки опустити (видих); 3-4те саме вліво. (4р.);
-Присідання. В.п.- о.с.
1-3 -присісти, постукати паличками прапорців двічі по підлозі біля носків ніг;
4 - менші. (4 р.);
2.Основна частина
Ходьба по шнуру, покладеному на підлогу прямо, пролізання під дугою на колінах з упором на руки . Пройти по шнуру приставним кроком, тримаючи руки на поясі. Стати на коліна з упором на руки, пролізти під дугою, випрямитись, сплеснути в долоні над головою. Повторити 4 р..
Гра «Біжіть до мене». Повторити 3-4 р..
Мета: удосконалювати вміння виконувати рух за сигналом і біг по прямій; виховувати увагу; учити орієнтуватися в просторі.
Хід гри: Запропонуйте дітям погуляти по майданчику. Діти з дорослим ходять по майданчику, вільно розміщуючись де хто хоче. Дорослий відходить на протилежний бік майданчика і говорить: «Біжіть до мене». Діти біжать до нього. Дорослий привітливо їх зустрічає, широко розкинувши руки.
3.Заключна частина
Ходьба (35 с) у повільному темпі на носках, як лисичка.
Пропоную пограти в дидактичну гру:"Посуд"
Інформація з мережі інтернет у вільному доступі
Спостереження, експериментально – пошукова діяльність:
Об’єкт: Спостереження за гілочкою бузку
Мета: Формувати уявлення про те, що в теплі на гілочці бузку розпускаються бруньки, так само, як навесні; дати знання про те, який вигляд мають бруньки , що з них з’являються молоді зелені листочки. Розвивати спостережливість. Виховувати любов до природи.
Хід спостереження
Поставити у теплій кімнаті гілочки бузку.
— Як називаються горбинки на гілочках ?
— Що виростає з бруньки?
— Чому розпускаються бруньки в теплій кімнаті?
— Яка з гілочок розпустилася швидше?
Висновок: дерева взимку відпочивають, а з настанням тепла вони прокидаються, з’являються перші листочки
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бережіть себе та дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар