Пропоную переглянути відео заняття: "Чарівна казка"
Мета: продовжувати знайомити дітей з українськими народними казками, прищеплювати цікавість до художнього слова; формувати вміння швидко відгадувати загадки, переказувати окремі уривки з казки, відповідати на запитання за її текстом тощо; вчити дітей розуміти зміст казок, вчинки героїв, мораль казок; розвивати творчу уяву, пам’ять та зв’язне мовлення; виховувати доброту, дружні взаємовідносини, любов до українських казок, прищеплювати пізнавальний інтерес до фольклорної спадщини свого народу.
Пограємо в дидактичну гру " З якої казки?"
Мета: розширяти та закріплювати знання дітей про казки та їх героїв. Вчити правильно добирати картинки. Розвивати спостережливість, увагу, пам`ять, зв`язне мовлення. Виховувати інтерес до ігрової діяльності.
Психологічна хвилинка
Гра – медитація «Тюльпан».
Подивіться на нас! Ми – майбутні тюльпанчики! Але зараз ми є маленькими пуп’янками, які, наче маминими руками, огорнуті зеленим листям.
Діти сидять навпочіпки, охопивши себе обома руками.
Пригріло сонечко, листя розкривається, і ми повільно випростовуємо свої червоні голівки.
Діти підіймаються, руки підняті вгору і торкаються одна одної над головою.
Як хороше навкруги!
Поворот тулуба вліво – вправо.
Ми ростемо, набираємось сили, бо нас годує та напуває матінка – земля.
Діти стоять рівно, руки підняті вгору.
Ми розкриваємо свої пелюстки, милуємося світом, а люди милуються нами.
Діти розводять руки в сторони.
Ось які ми гарні та яскраві!
Поворот тулуба вліво – вправо.
Які чудові пахощі від нас линуть!
Зробити глибокий вдих.
Лагідний вітерець потихеньку гойдає нас.
Легкі нахили тулуба вправо – вліво.
На ніч ми закриваємо свої пелюстки і спимо, щоб вранці знову зустрічати сонце.
Діти зводять руки над головою, присідають та опускають руки.
Ввечері пропоную переглянути ілюстрації та пригадати з дітьми улюблені казки. Прочитайте, будь ласка, дітям казку Олени Пчілки: "Коржик"
От і всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар