Пропоную переглянути заняття з розвитку мовлення "Лялька Марічка купається"
Мета:
— продовжувати вчити дітей уважно розглядати ілюстрацію та відповідати
на запитання за її змістом;
— розвивати діалогічне мовлення на основі обігрування знайомої потішки;
— вчити називати дії в процесі купання ляльки, зображені на ілюстрації;
промовляти слова в різному темпі (швидко, повільно), чітко вимовляючи кожний склад у дво- і трискладових словах (мило, губка, водичка, рушничок, ванночка);
— закріпити назви предметів гігієни (мило, губка, ванночка, рушничок).
Ввечері пропоную пограти в дидактичну гру “Купання ляльки”
Мета: закріплювати дії, що пов’язані з миттям рук; учити запам’ятовувати їх послідовність; роз’яснювати значення дій умивання, витирання; виховувати бажання утримувати руки в чистоті.
Матеріал: лялька, миска, чашка з водою, рушник, мило.
Хід гри
Дорослий (показуючи ляльку). Лялька Оленка гралася з піском і забруднила руки. Чи можна залишатися з такими руками? Чому ні? Що потрібно робити? Давайте навчимо Оленку мити руки.
Що нам необхідно для миття рук? (Діти називають, а дорослий виставляє на стіл названі речі.)
Дорослий. У ляльки довгі рукава на сукні? Що потрібно зробити? Навіщо закочувати рукава? Чому у ляльки не милиться мило? Що необхідно зробити спочатку? Як правильно намилити руки? (Діти рухами показують.)
Руки ляльки вимиті, чистенькі, що тепер слід зробити? Чим витирають руки? Діти, лялька Оленка дякує вам за те, що ви навчили її мити руки!
Немає коментарів:
Дописати коментар