Сторінки

четвер, 6 квітня 2023 р.

Наші іграшки

 


Художньо-естетичний розвиток. Музичне.

За планом музичного керівника.


Пропоную переглянути відео заняття з розвитку мовлення та Художньої літератури .

Тема заняття: «Заучування потішки “Печу, печу хлібчик”»

Мета:

— продовжувати знайомити дітей з українським фольклором;

— учити дітей повторювати найпростіші потішки;

— розвивати здатність передавати текст емоційно, з відповідною інтонацією, 

використовувати відповідні рухи та жести;

— виховувати старанність, сприяти створенню позитивної атмосфери.





Пропоную ввечері пограти в такі ігри:

Що у мішечку?

Ціль: навчити виділяти звук [ц] у вимові, розвивати мову.

Обладнання: мішечок; іграшки та предмети, у назві яких є звук [п] (курча, курка, вівця, заєць, блюдце, гудзик), а також інші іграшки (машина, кубик, м'ячик, кулька та ін.).

Дорослий.У мене є мішечок (покажіть), у якому лежить багато цікавих речей. Коли я підійду, то треба буде витягнути з цього мішечка одну іграшку, назви її і покажи всім.

Дитина виконує завдання. Дорослий бере в дитини іграшку і просить  сказати, як вона називається, потім сам її називає, потім жити на ще повторює.

Коли всі предмети будуть витягнуті з мішечка, дорослий залишає на столі лише ті, у назві яких є звук [ц] (курча, курка, вівця, заєць, блюдце, гудзик), і пропонує дитині назвати їх.

Вимовляйте слова   виразно, виділяючи звук [ц], наприклад, вівц-ц-ца, блюдц-ц-це. Підбираючи іграшки, стежте, щоб серед них не було предметів, які мають у назві звук [с], який може сплутати дітей. Потрібно домогтися, щоб діти правильно називали слова, що містять звук [ц], виразно вимовляли його.

Підбери потрібне слово

Ціль: розвивати образне мислення, мова

Дорослий починає вимовляти фразу, а дітям пропонує її закінчити, підібравши відповідне слово.

Дорослий.У акваріумі плавають... Хто плаває?

Високо на дубі сидить і каркає... Хто? (Гава.)

На лузі пасеться... (корова).

На городі виріс великий зелений... (огірок).

У Вови лопнув червоний... (куля).

Добре водить машину... (шофер).

Звертайте увагу, щоб діти точно підбирали слова, правильно вимовляли звук [р], [р"] у словах. Відповіді мають бути більш чіткі.

От і всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бережіть себе та дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар