Пропоную переглянути відео заняття з малювання:"Піший перехід"
Мета: учити дітей правильно тримати пензлик та проводити прямі лінії, короткі горизонтальні лінії зліва направо, стежити за рухом руки; продовжити знайомити з кольорами фарби; закріпити знання про правила дорожнього руху; розвивати дрібну моторику, увагу, інтерес; виховувати охайність, старанність, бажання малювати.
Матеріал: гуаш білого кольору, серветки, пензлик, папір з намальованою дорогою.
Пропоную ввечері пограти в такі дидактичні ігри:
ДЕ ТРАНСПОРТ, А ДЕ — НІ?
Мета:
— учити малюків впізнавати і називати транспорт на ілюстраціях;
— розвивати увагу, зорову пам’ять, мовлення.
Матеріал: ілюстрації із зображенням транспорту та інших предметів.
Хід гри
Вихователь пропонує малюкам розглянути ілюстрації із зображенням різних предметів, частини з яких складається транспорт.
Малюки за проханням вихователя визначають серед усіх зображень ті предмети, що стосуються транспорту.
КУДИ ЇДУТЬ МАШИНИ?
Мета:
— поглиблювати знання про дії водія, його обов’язки (старанно доглядає за машиною, уміло нею керує, дотримується правила вуличного руху);
— учити коментувати дії вихователя;
— розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, уважність.
Матеріал: машинка з іграшками.
Хід гри
Малюки саджають іграшки в машинку, а вихователь возить машинку з іграшками гру-пою і просить малят коментувати дії машинки.
Дорослий: Ось сіли наші іграшки-звірята у машинку, і вона що робить? (Поїхала.) А потім і на дорогу … (поїхала). Машинка обережно … (об’їхала) автобус тощо.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Гарних Вам та спокійних вихідних. Бережіть себе та дітей.





.jpeg)
.jpeg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


Немає коментарів:
Дописати коментар