пʼятниця, 19 травня 2023 р.

Весна квітує. Безпека на дорозі.

 


Пропоную переглянути відео заняття з малювання:"Піший перехід"

Мета: учити дітей правильно тримати пензлик та проводити прямі лінії, короткі горизонтальні лінії зліва направо, стежити за рухом руки; продовжити знайомити з кольорами фарби; закріпити знання про правила дорожнього руху;  розвивати дрібну моторику, увагу, інтерес; виховувати охайність, старанність, бажання малювати.

Матеріал: гуаш білого кольору, серветки, пензлик, папір з намальованою дорогою.



Здоров'я та фізичний розвиток 
Тема: «На квітучій галявині» (з ускладненням)
Програмові завдання:
— повторити комплекс загальнорозвивальних вправ;
— вчити дітей лазити по гімнастичній стінці;
— закріпити вміння кидати м’яч з-за голови на дальність;
— вправляти в умінні орієнтуватися в просторі;
— розвивати окомір, спритність;
— виховувати спостережливість, витримку.
Матеріали та обладнання: гімнастична стінка, м’ячі.
Хід 
I. Вступна частина. Ходьба та біг одне за одним.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Сонячні промінчики».
II. Основна частина.
— Лазіння по гімнастичній стінці.
— Кидання м’яча на дальність від грудей.


Рухлива гра «Знайди іграшку».
III. Заключна частина. Ходьба зграйкою за дорослим.


Пропоную ввечері пограти в такі дидактичні ігри:

ДЕ ТРАНСПОРТ, А ДЕ — НІ?

Мета:

— учити малюків впізнавати і називати транспорт на ілюстраціях;

— розвивати увагу, зорову пам’ять, мовлення.

Матеріал: ілюстрації із зображенням транспорту та інших предметів.

Хід гри

Вихователь пропонує малюкам розглянути ілюстрації із зображенням різних предметів, частини з яких складається транспорт.

Малюки за проханням вихователя визначають серед усіх зображень ті предмети, що стосуються транспорту.
















КУДИ ЇДУТЬ МАШИНИ?

Мета:

— поглиблювати знання про дії водія, його обов’язки (старанно доглядає за машиною, уміло нею керує, дотримується правила вуличного руху);

— учити коментувати дії вихователя;

— розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, уважність.

Матеріал: машинка з іграшками.

Хід гри

Малюки саджають іграшки в машинку, а вихователь возить машинку з іграшками гру-пою і просить малят коментувати дії машинки.

Дорослий: Ось сіли наші іграшки-звірята у машинку, і вона що робить? (Поїхала.) А потім і на дорогу … (поїхала). Машинка обережно … (об’їхала) автобус тощо.

Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Гарних Вам та спокійних вихідних. Бережіть себе та дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...