Виконуємо вправи ранкової гімнастики, набираємося сили та здоров'я.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: ходьба по дошці, піднятій на висоту 15 см. тримаючи руки в сторони та звичайним кроком.
Стрибки з дошки у глибину на килим. Пролізання в обруч лівим і правим боком.
Рухлива гра "Біжіть до мене"
Мета: удосконалювати вміння дітей виконувати рух за сигналом і біг по прямій; вчити орієнтуватися у просторі, виховувати увагу.
Хід гри: Діти стоять за 8–10 м від дорослого. Після слів «Діти, біжіть до мене!» вони виконують дію, а дорослий зустрічає їх із розпростертими руками і каже: «Прибігли! Ну, тепер біжіть назад!» Діти біжать на своє місце. Гра повторюється.
Щоб зацікавити дітей, можна сказати: «Прибігли. Скажіть, що в мене у руках?» (Показує будь-яку іграшку.)
Художньо-прод діяльність. Малювання.
Тема: Пішохідний перехід
Мета: ознайомлення дітей з пішохідним переходом, познайомити з дорожнім знаком «Пішохідний перехід»; вчити дітей правильно переходити вулицю; формувати у дітей уявлення про орієнтування на дорозі (подивися наліво, подивися направо). Сприяти вмінню малювати горизонтальні лінії зліва направо, дотримуючись відповідної відстані. Виховувати бережливе ставлення до свого життя та здоров'я.
Хід
По пішохідному переходу дорогу переходять люди - пішоходи. А щоб пішохідний перехід було видно здалеку, люди придумали дорожній знак «Пішохідний перехід».
Давайте його розглянемо. Що ви бачите? (відповіді дітей).
На ньому зображена смужки - це «зебра» і людина, що йде по ньому. Переходити дорогу по пішохідному переходу треба правильно. Перш ніж йти, подивіться наліво, чи немає машин, дійшовши до середини, подивіться направо, якщо немає машин, йдіть вперед.
Відгадайте загадку:
Ця тваринка не проста:
Без копит і без хвоста.
Не гуляє, не біжить,
Серед вулиці лежить.(Зебра)
Вихователь: – Для чого потрібна зебра на дорозі?
– А який ще знак вказує де потрібно переходити проїжджу частину?
– Так, це знак «пішохідний перехід» та «підземний перехід»
Вихователь: Діти, а хто з вас пригадає вірші , які ми вивчали на попередніх заняттях про те як правильно переходити вулицю?
Підземний перехід
Там, де вулиця широка
І машини в три потоки,
Відшукає пішохід
Знак «Підземний перехід».
Вниз по сходинках спустився,
Під землею опинився,
Коридором перейшов,
Вихід з-під землі знайшов.
Пішохід веселий, радий –
Шумна вулиця позаду.(В. Паронова)
Перехід вулиці.
А якщо відсутній знак,
Треба нам зробити так:
При дорозі зупинитись
І на ліво подивитись.
Бачиш: транспорту немає,–
До середини рушаєм.
Є тут лінія чудова,
Не звичайна, розділова.
Знов на ній ти зупинись
І на право подивись.
Всі машини пропусти –
Після цього можеш йти.(В. Паронова)
Давайте візьмемо пензлики та фарби і намалюємо пішохідний перехід , який допомагає нам на дорозі.
Будівельно-конструктивна гра "Вежа для пташок"
Мета: закріплювати вміння дітей споруджувати високу красиву будівлю за зразком, розміщувати вертикальні і горизонтальні деталі будівельного матеріалу; розвивати мислення,кмітливість; виховувати дбайливе ставлення до птахів.
Матеріали: кубики, цеглини.
Мета гри: розвивати логічне мислення, пам`ять;
виховувати посидючість, наполегливість;
систематизувати знання про предмети ; формувати вміння узагальнювати, групувати предмети за певною ознакою, добирати до них узагальнююче слово (меблі, іграшки, посуд...).
Завдання: Поглянь на малюнки. Що на них зображено? Що, на твою думку, тут зайве? Чому?
Як виготовити: 1) Знайти в інтернеті потрібні малюнки, занести їх у текстовий редактор. Розмістити малюнки в ряд таким чином, щоб один з них був "зайвий".
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю.
Бережіть себе та дітей.








Немає коментарів:
Дописати коментар